برخی بدخواهان حقیقت غدیر را زیر سؤال بردند/ آمریکا مسئول کشتارهای میانمار است

امام جمعه موقت پردیس گفت: برخی بدخواهان حقیقت غدیر را زیر سؤال بردند تا به اهداف خود برسند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی‌تبار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد، فرارسیدن عید غدیرخم که از نظر وی عیدی اعظم، اکبر و حقیقی است، را تبریک گفت.

امام جمعه موقت پردیس اظهار داشت: عید سعید غدیر خم تنها یک مناسبت مذهبی نیست؛ بلکه در لوای آن یک حقیقت غیرقابل‌انکار نهفته و آن، اتمام دین با امامت است.

حسینی‌تبار گفت: خدای سبحان در آیه‌ای به پیامبر اکرم (ص) فرمود که ولایت و امامت را بعد از نبوت در جامعه معرفی کنند و در آن روز تمام کفار و امپراتوری شرق و غرب با معرفی امیرالمؤمنین (ع) به‌عنوان ولی امر، امین و امام جامعه مأیوس شدند، زیرا دیگر نتوانستند برای اسلام نقشه‌ای بکشند.

وی افزود: متأسفانه برخی بدخواهان و خودی‌ها این حقیقت را به هم زدند و امروز بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال بزرگ‌ترین مشکل جامعه مسلمان‌ها و بشریت، دوری از ولایت و امامت است.

امام جمعه موقت پردیس ادامه داد: تا زمانی که در جامعه امامت و ولایت پدیدار نشود، هر روز شاهد کشمکش‌ها و بحران‌هایی خواهیم بود.

حسینی‌تبار با اشاره به نسل‌کشی در میانمار و محکوم کردن این ستم عظیم اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر کجا هستند که این خون‌ریزی‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: چه تعریف بدی است که به آن‌ها مدعیان می‌گویند؛ کدام مدعیان حقوق بشر، آن‌هایی که جنایت‌کارترین‌شان مانند نخست‌ وزیر کشور میانمار و رژیم غاصب صهیونیستی جایزه صبح نوبل دریافت می‌کنند.

حسینی‌تبار تصریح کرد: در این دنیای وانفسا هر چقدر ظالم‌تر باشی، بیشتر به سمت جایزه صلح نوبل حرکت می‌کنی؛ تمام این مشکلاتی که مسلمانان با آن درگیر هستند، بر عهده آمریکا و رژیم صیهونیستی قرار دارد.

وی افزود: باید این جامعه از خجالت بمیرد که چنین فضایی را برای مسلمانان درست کرده است؛ کاری به مسلمانان بودن یا نبودن مردم روهینگیا نداریم؛ اما به‌عنوان یک انسان وقتی مورد تهاجم قرار می‌گیرند، چگونه غربی‌ها می‌توانند این تصاویر دلخراش را در دنیای امروز خلق کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا