برخورد قانونی و مقتدرانه با هر شخصی که بخواهد از مرز قوانین عبور کند

دادستان جدید شهرستان پردیس گفت: هر شخصی در هر جایگاه، لباس و منصبی باشد و بخواهد از مرز قوانین عبور کند، باید منتظر برخورد قاطع، قانونی و مقتدرانه دادستان شهرستان پردیس باشد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجاری در مراسم معارفه دادستان و رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس که در سالن اجتماعات شهرداری شهر پردیس برگزار شد، ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسؤولان قضایی استان تهران به‌خصوص غلامحسین اسماعیلی رئیس‌کل دادگستری استان تهران اظهار داشت: امیدوارم با عملکرد مثبت و شایسته خود پاسخ خوبی به حسن اعتماد رئیس‌کل را بدهم، به‌طور حتم رئیس‌کل دادگستری استان تهران با نگاه ارزشی، مدیریتی و جامعی که دارد، بنده را در طول حضورم در این حوزه تنها نگذاشته و از حمایت‌هایش بی‌بهره نخواهم ماند.

وی ضمن تقدیر از روسای دادگستری و دادستان شهرستان پردیس، به دلیل زحمات زیادی که در استقرار مجموعه داشتند، گفت: قریب به ۱۴ سال در استان خوزستان، دیار شهادت، ایثار، و ازخودگذشتگی مشغول خدمت‌رسانی خدمت بودم و افتخار این را داشتم که در خط مقدم با عناصر تکفیری، داعشی، گروهک‌های ضدانقلاب، منافقین کوردل، و همچنین گروهک منحط خلق عرب مبارزه کنم.

آقاجاری افزود: طی این مدت با عناصر آل‌سعود و… مبارزه و به شکر خداوند در این امر موفق عمل کردم و توانستیم تا حد توان این عناصر و گروهک‌ها را سرکوب کنیم و از بین ببریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: این نوید را می‌دهم که هر شخصی در هر جایگاه، لباس، منصبی باشد و بخواهد از مرز قوانین عبور کند باید منتظر برخورد قاطع، قانونی و مقتدرانه دادستان شهرستان پردیس باشد.

وی اظهار کرد: با تودیع حیدر فتاحی دادستان ولایتمدار، توانمند و مقتدر شهرستان پردیس فضایی برای متخلفین باز نشده بلکه بنده نیز راه ایشان را ادامه خواهم داد و نباید هیچ‌کسی شکی را در این خصوص به دل راه بدهد.

آقاجاری ضمن تبریک به ذوالفقار حسینی رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: امیدوارم در کنار هم بتوانیم دادگستری نمونه‌ای را در استان تهران معرفی و عملکردی خوب را از خوب بر جای بگذاریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا