لزوم تعیین تکلیف وضعیت اراضی بافت‌های صنعتی توسط ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان پردیس

ارائه لیستی از واحدهای صنعتی و صنفی دارای مجوز و فاقد جواز فعالیت توسط اداره صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری و تعیین تکلیف وضعیت اراضی بافت‌های صنعتی توسط ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مصوبات نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری فرماندار پردیس در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار پردیس، مجید صبوری معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد، اهتمام ویژه ادارات در تحقق شعار سال و حرکت بر اساس برنامه‌ریزی و پرهیز از روزمرگی را خواستار شد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسئله‌ها در کشور رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است و در شهرستان نیز با حمایت از نزدیک به هشت هزار واحد صنعتی مستقر، می‌توان اشتغال پایدار را به دست آورد.
وی افزود: افزایش نقدینگی و سرمایه در گردش، تسهیل فروش محصولات و رفع موانع پیش رو از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از صنعتگران می‌توان به آن پرداخت و هویت بخشی به لکه‌های صنعتی شهرستان نیز نقش پررنگی در رونق فعالیت واحدهای مستقر در این مناطق دارد.
در ادامه افراد حاضر پیرامون تعیین محدوده بافت‌های صنعتی و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها از جمله آب، فاضلاب، برق و گاز به تبادل‌نظر پرداختند و مقرر شد اداره صنعت معدن و تجارت نسبت به معرفی اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی بافت‌های صنعتی شهرستان اقدام کند همچنین آبفای شهری و روستایی پیرامون نحوه‌ی تأمین آب شرب بافت‌های مربوطه اعلام نظر کنند.
ارائه لیستی از واحدهای صنعتی و صنفی دارای مجوز و فاقد جواز فعالیت توسط اداره صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری و تعیین و تکلیف وضعیت اراضی بافت‌های صنعتی توسط ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا