گشایش ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در آزادراه پردیس + فیلم

شهردار شهر پردیس از گشایش غرفه‌های ایستگاه نوروزی و استقبال از مسافران نوروزی در آزادراه تهران – پردیس خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله اظهار کرد: ازجمله اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری پردیس در قالب طرح استقبال از بهار، ایجاد ایستگاه نوروزی در آزادراه تهران – پردیس به‌منظور پذیرایی و بدرقه مسافران است و این مهم در سالیان گذشته نیز صورت اجرایی به خود گرفته که البته در سال جدید برنامه‌های و بخش‌های تازه‌ای در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود: وجود این ایستگاه از چند منظر برای مسافران نورزی حائز اهمیت است؛ نخست جلوه بصری و وجود فضایی مناسب برای ثبت تصاویر ماندگار است که می‌تواند شادی سفرهای نوروزی را چند برابر سازد.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: وجود غرفه‌های متنوع در سرفصل‌های مختلف شامل صنایع‌دستی، بازیافت، نقشه راهنمای راه‌های کل کشور، اقلام فرهنگی، سرگرمی‌های گوناگون و … دقایقی خوش را برای هم‌وطنان رقم می‌زند.

لاله تصریح کرد: از دیگر کاربری‌های ایستگاه‌های نوروزی در مسیرهای طولانی نظیر محور تهران – شمال، استراحت چنددقیقه‌ای راننده است که این مهم برای جلوگیری از خطرات ناشی از خستگی رانندگی یکنواخت و ممتد، می‌کاهد.
وی گفت: همشهریان و هم‌وطنان گرامی می‌توانند از پانزده غرفه با عناوین مختلف شامل توزیع اقلام فرهنگی، گریم کودک، بادکنک آرایی، بازیافت، غرفه اقوام ایرانی در حاشیه آزادراه تهران – پردیس بازدید کنند.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: قرار است علاوه بر ایستگاه نوروزی، 30 برنامه متنوع دیگر در قالب طرح استقبال از بهار انجام شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آمادگی در همان ساعات نخست سال برای نصب بنرهای مزین به شعار سال اعلام‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.
لاله گفت: همچنین طراحی و چاپ نقشه شهر پردیس به همراه نقشه راهنمایی مسیر مسافرت‌های نوروزی، طراحی و نصب بنرهای هشدار برای سه‌شنبه آخر سال، خط‌کشی معابر، شست و شوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تعویض سولار، کنترل و نظارت دقیق بر ساخت‌وسازها، زیباسازی سطوح، جدول، معابر پل‌ها و تابلوها و … از دیگر امور این مجموعه طی بازه زمانی مذکور شمرده می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا