برپایی ایستگاه سلامت در دانشگاه آزاد واحد پردیس

ایستگاه سلامت دردانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برپا و پایش رایگان شامل تست فشار خون، قند خون، تست بینایی، قد و وزن انجام شد.

به گزارش صبح پردیس؛ به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، شانزدهمین ایستگاه پایش سلامت با همکاری شرکت همراه اول برگزار شد.

این طرح به مدت دو روز در مجتمع‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و در فازهای 4 و فاز 6 اجرا شد.

الهام نظری دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی پردیس،  در خصوص این طرح، اظهار داشت: این طرح با پیشنهاد این کانون و برای اولین بار در سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: پایش رایگان با همکاری هفت نفر از نجاتگران هلال احمر شعبه شمیرانات از دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی انجام شد.

ناظری ادامه داد: این پایش شامل تست فشار خون، قند خون، تست بینایی، قد و وزن بود که حضور هلال احمر در دانشگاه مورد استقبال زیاد دانشجویان و اساتید قرار گرفت.

دبیر کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اضافه کرد: این کانون با همکاری شرکت همراه اول جهت جذب اعضای جدید اقدام به ثبت نام دانشجویان در سامانه جامع عضویت سازمان جوانان هلال احمر کرد و سیم کارت دانشجویی نیز به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کانون دانشجویی این واحد دانشگاهی(جمعیت هلال احمرشعبه شمیرانات) با عقد تفاهم‌نامه‌ای به صورت رایگان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور را به دانشجویانی که در کانون ثبت‌نام می‌کنند، تحویل می‌دهد.

ناظری افزود: در این طرح بیش از ۵۰۰ دانشجو شرکت کردند و با اعلام رضایت خود برگزاری بیشتر اینگونه طرح‌ها را در دانشگاه‌ها خواهان شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا