انهدام باند 9 نفره سارقان در شهرستان پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان و کشف 39 فقره سرقت در شهرستان پردیس خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ سرهنگ غلامرضا حسن وند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بابیان اینکه مأموران پس از بررسی تمامی صحنه‌های سرقت دریافتند، کلیه سرقت‌ها به‌صورت باندی و به یک شیوه و شگرد خاص بوده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان و با هماهنگی قضائی اعضای این باند در نقاط مختلف شهرستان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان که همگی ساکن شهرستان پردیس بودند در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به 20 فقره سرقت منزل، 15 فقره انباری، سه فقره زورگیری به عنف و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. حسن وند بابیان اینکه باراهنمایی متهمان محل‌های سرقت، بازسازی و مال‌باختگان شناسایی شدند بیان داشت: در ادامه تحقیقات تعداد دو نفر مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان از شهروندان خواست: حتی‌الامکان از نگهداری وجوه نقد، اشیای قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا