امام جمعه پردیس: نمایندگان مجلس اقدام برجسته‌ای در پردیس انجام نداده‌اند/ تبدیل انبارهای مدارس بومهن به کلاس درس

امام جمعه پردیس با بیان اینکه تهران، 30 نماینده در مجلس دارد اما تاکنون اقدام ملموس و برجسته‌ای در پردیس انجام نشده است، گفت: در بومهن آزمایشگاه‌ها، دفاتر معلمان و مدیران و حتی انبارهای مدارس به کلاس درس تبدیل شده‌اند.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در جمع شهروندان و مسؤولان شهرستان پردیس، خطاب به نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر تهران 30 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که نمایندگان از هر جناح و جریان سیاسی که باشند، تفاوتی در تحقق خواسته‌های مردم ندارد و باید خواسته‌های مردم را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی جزو تأثیرگذارترین نمایندگان هستند و شهرستان پردیس نیز یکی از شهرهای زیر حوزه تهران است؛ اما متأسفانه در هیچ دوره‌ای از حمایت و مساعدت‌های نمایندگان بهره‌مند نبود.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه در چند شهرستان امام جمعه بوده ‌است، اضافه کرد: هر دو تا سه شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که آن نماینده به تمام مسائل و مشکلات حوزه خود رسیدگی می‌کند.

توسلی ادامه داد: اما با وجود اینکه در تهران 30 نماینده مجلس داریم، تاکنون اقدام ملموس و برجسته‌ای در شهرستان پردیس مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: به‌طور مثال در حوزه آموزش‌ و پرورش و با توجه به بالاترین رشد جمعیت که در پردیس داریم، مدارس این شهرستان متناسب با رشد جمعیت نیست و طی سرشماری بیشتر ابعاد رشد جمعیت در شهرستان پردیس مشخص شده است.

امام جمعه پردیس افزود: در حال حاضر مدارس تنها شهری که در استان تهران دوشیفت پرتراکم اداره می‌شود، شهر بومهن است.

توسلی ادامه داد: مدارس شهر بومهن صبح‌ها، دبستان و عصرها به دبیرستان تبدیل می‌شوند و یا صبح‌ها به عنوان مدرسه راهنمایی فعالیت می‌کنند و بعدازظهرها به دبستان و … تبدیل می‌شوند که این مقاطع تحصیلی با روش‌ها و فضاهای مختلف در یک باب مدرسه تناسبی ندارد و نیاز است که مدارس جدیدی در این شهر احداث شود.

وی افزود: در بومهن آزمایشگاه‌ها، دفاتر معلمان و مدیران و حتی انبارهای مدارس نیز به کلاس درس تبدیل شدند و به‌جای حضور 25 دانش‌آموز در هر کلاس، 35 تا 45 دانش‌آموز در کلاس‌ها حضور دارند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: این دانش‌آموزان، فرزندان ما و مسلمان هستند و حق دارند از امکانات مناسب در نظام بهره‌مند شوند.

توسلی اضافه کرد: اگر این 30 نماینده مردم تهران‌ در مجلس شورای اسلامی همت کنند، با کمک، پیگیری، حضور خیران می‌توان در سال دو مدرسه در شهرستان پردیس ساخت که این اقدام نیز تاکنون صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به جنایات آل سعود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حدود 7 هزار مسلمان در لباس احرام بر اثر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: 465 نفر از شهدای منا از حجاج ایرانی بودند که خانواده‌های بسیاری در کشورمان عزادار شدند و همچنین در شهرستان پردیس با حضور فرزندان شهید آیت‌الله مؤیدی قمی مراسمی درخور مقام این شهید بزرگوار برگزار شد که امروز یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می‌داریم.

امام جمعه پردیس افزود: همچنین مراسمی در مسجد اعظم شهر قم برگزار شد که خیل عظیمی از مؤمنان و مسؤولان در این مراسم سالگرد حضور داشتند که نشان از محبوبیت آیت‌الله مؤیدی قمی این عالم بزرگ کشورمان داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا