امام جمعه پردیس: قدرت رسانه‌های آمریکا رو به نزول است

امام‌جمعه شهرستان پردیس گفت: نتیجه برگزاری انتخابات آمریکا نشان‌گر یک واقعیت عجیب است که قدرت رسانه‌ای امریکا به خاطر دروغ‌ها و بازی با افکار مردم رو به نزول است و هیچ‌کس آنها را قبول ندارد.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان پردیس که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه زلزله‌ای در پی برگزاری انتخابات عجیب‌وغریب در آمریکا رخ داد، اظهار کرد: برگزاری این انتخابات چند نکته همراه داشت و نکته اول این بود که هر دو نامزد از پشت پرده سو اخلاق‌های سیاسی، اقتصادی و جنسی یک دیگر سخن می‌گفتند و تمام‌پرده‌ها را کنار زدند.

وی افزود: این نامزدها به بیان نکات منفی یکدیگر پرداخته و به آن افتخار می‌کردند و بیان می‌داشتند که ما زمانی جوان بودیم و این کارها را انجام داده بودیم.

توسلی خاطرنشان کرد: این موارد سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) را بازگو کرد که از بدی‌ها سو اخلاق، سو رفتار، ظلم و فساد امریکا در پشت پرده صحبت می‌کردند.

وی بابیان اینکه خودشان واقعیت جامعه امریکا را به نمایش گذاشتند و نشان دادند، توضیح داد: در زمان جنگ هر کاری که می‌کردیم نمی‌توانستیم واقعیت صدام را به جهان نشان دهیم؛ اما صدام وقتی به کویت حمله کرد مقام معظم رهبری فرمودند اگر ما میلیاردها دلار خرج می‌کردیم، نمی‌توانستیم صدام را این‌گونه معرفی کنیم و حال امریکایی‌ها به‌دست خودشان رسوا شدند.

امام‌جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: تمام تحلیل‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، داخلی، خارجی، آمار، عدد، رقم و نظرسنجی‌ها نشان از این بود که نماینده حزب دموکرات پیروز خواهد شد.

توسلی اضافه کرد: همه سران اروپا یک نامه تبریک خطاب به فلان خانم تنظیم کرده بودند؛ اما برخلاف تمام این تبلیغات و اطلاع‌رسانی قول رسانه‌ای امریکا و دنیا؛ انتخاب مردم چیز دیگری بود.

وی گفت: این انتخاب مردم نشان‌گر یک واقعیت عجیب است که قدرت رسانه‌ای امریکا به خاطر دروغ‌ها و بازی با افکار مردم رو به نزول است و هیچ‌کس آنها را قبول ندارد.

منبع: سایت دفتر امام جمعه پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا