امام جمعه شهرستان پردیس: پیام رهبر انقلاب، تمام جوانب زندگی آیت‌الله هاشمی را در برداشت

امام‌جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اینکه بهترین درمان برای روح انسان تقوا و ترس از خداوند است گفت: پیام مقام معظم، تمام جوانب زندگی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در برداشت.
به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور مردم و مسئولان در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد، اظهار کرد: یه فرموده امام علی (ع)، همان‌گونه که برای درمان جسم انسان به نسخه نیاز دارد، برای درمان روح هم به نسخه‌ای درمانی نیاز است.
وی ضمن دعوت خویش و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود: بهترین درمان برای روح انسان تقوا و ترس از خداوند است.
امام‌جمعه شهرستان با اشاره به آیاتی از سوره اعراف، تصریح کرد: بنا بر جمعه بندی ارائه‌شده توسط علامه طباطبایی، اعراف به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ نخست گروهی از مردان الهی و مقربان درگاه و دوم گروهی از مستضعفان که کارهای بد و نیک را به هم‌آمیخته‌اند و در کارنامه آنها هم گناه و هم ثواب وجود دارد.
توسلی بیان کرد: پیامبر همچون یک فرمانده به همراه یاران ضعیف خود حرکت می‌کردند تا در موقع نیاز دست آنها را بگیرد.
امام‌جمعه شهرستان پردیس با تسلیت وفات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیام رهبری را در مورد ایشان، کامل و مختصر دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همه جوانب زندگی آیت‌الله هاشمی را در نظر گرفتند و در مورد ایشان می‌فرمایند که سراغ ندارم کسی را که بلندای رفاقت و همکاری‌شان به‌اندازه رفاقت و همراهی بنده با آیت‌الله هاشمی باشد.
توسلی با تشکر از شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی که در شهر پردیس برگزار شد، تصریح کرد: تلاش‌هایی انجام شد تا میان رهبر انقلاب و آیت‌الله هاشمی، فاصله بیندازد؛ ولی همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، هیچ‌گاه این پیوند و رفاقت دیرینه، گسسته نشد.
لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، مهمان این هفته نماز جمعه شهرستان پردیس بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا