افزایش 22 درصدی تردد در محورهای شرق تهران/ کاهش 50 درصدی تلفات جانی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افزایش 22 درصدی تردد محورهای شرق تهران خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) شرق استان تهران اظهار کرد: قبل از اجرای طرح نوروزی جلسات مشترکی با فرمانده سپاه استان تهران و تمام سازمان‌ها و نهادهای همکار در شرق استان داشتیم و در شهرستان‌های مختلف جلساتی با فرمانداران، هلال احمر، اورژانس، راهداری و … برگزار شد.

وی بیان کرد: برای مدیریت سفرهای نوروزی 3 هزار نیروی پلیس راهور را در شرق استان تهران به کار گرفتیم، 450 نفر هم از ناجا و ستاد استان به کمک‌ این نیروها شتافتند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: 127 واحد گشت خودرویی، 49 گشت موتوری و 100 واحد گشت پیاده برای برقراری امنیت و آرامش در شهرستان‌های شرق استان تهران به کار گرفته شدند.

راه‌اندازی 33 ایستگاه نوروزی در محورهای شرق تهران

وی خاطرنشان کرد: 33 ایستگاه نوروزی در تفرجگاه‌ها و مبادی ورودی شهرستان‌های شرق استان تهران راه‌اندازی شد تا بتوانیم به خوبی به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

ناظری گفت: با توجه به اهمیت برخورد صحیح با مسافران نوروزی و بر اساس تأکید فرمانده ناجا کلاس‌های آموزشی رفتارشناسی ویژه برخورد با مسافران نورزی برای نیروهای اصلی و کمکی برگزار شد تا به بهترین شکل ممکن به مسافران خدمت‌رسانی شود.

وی اظهار کرد: آمار تردد در محورهای اصلی شرق استان تهران که دارای دوربین‌های پلاک‌خوان بود 22 درصد افزایش یافته و به جز محورهای فرعی که آمار آن ثبت نشده است بیش از یک میلیون و 400 هزار خودرو در شرق استان تردد داشتند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تلاش‌های پلیس راهور برای ایمنی مسافران بیان کرد: در ایام نوروز برخورد با تخلفات حادثه‌ساز 19 درصد افزایش یافته است.

وی در پایان متذکر شد: با همکاری خوب رانندگان شاهد کاهش 50 درصدی تلفات جانی در محورهای شرق استان تهران بودیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا