افتتاح ساختمان جدید شورای صنعتی خرمدشت

ساختمان جدید شورای صنعتی خرمدشت افتتاح با حضور مسئولان شهرستان پردیس افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس؛ ساختمان جدید شورای صنعتی خرمدشت با حضور امام‌جمعه شهرستان پردیس حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان دماوند و دیگر مسئولان و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان پردیس افتتاح شد.

در این مراسم حسن لاله رئیس شورای صنعتی خرمدشت بابیان گزارشی از روند شکل‌گیری این شورا و اهم اقدامات انجام‌گرفته از بدو تأسیس، اظهار کرد: حمایت مجموعه مدیران شهرستان در دو سال گذشته، پشتوانه بزرگی برای پیشبرد اهداف شورا می‌باشد و در سال گذشته اقدامات مناسبی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، آب شرب، گازرسانی، اصلاح معابر و روشنایی و برق انجام گرفت؛ ولی برای رسیدن به وضعیت ایده آل حمایت و مساعدت بیشتر مسئولان موردنیاز است.

وی افزود: خوشبختانه مشکلات صنعت‌گران برای توسعه چرخ شهرستان پردیس در خرمدشت ارزیابی شده و بررسی‌هایی در زمینه آغاز کار برای رفع مشکلات صنعت‌گران صورت گرفت که مقرر شد تا کارگروه اقتصادی شهرستان پردیس تشکیل و اقداماتی را در رفع این موارد که بیشتر در زمینه ادارات خدمات‌رسان بود، میسر شود.

رئیس شورای صنعتی خرمدشت تصریح کرد: همچنین این مشکلات قرار شد که در کمیسیون ماده 100 مطرح شود تا مسائل عمرانی، خدمات و تسهیلات به صنایع در دستور کار قرار گیرد و زودتر این موانع رفع شود.

لاله ادامه داد: خوشبختانه نگاه مسئولان نسبت به صنعت و صنعت‌گران خوب است و امیدواریم در خصوص رفع مشکلات این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند تا چرخ صنعت در این حوزه قوی‌تر از سال‌های گذشته بچرخد تا سال آتی نقطه عطفی برای صنعت‌گران شهرستان پردیس بوده و کمک‌های مسئولان به این بخش بتواند گره‌گشای کار ما باشد.

*مشکلات واحدها تک‌تک در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود

همچنین مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز در این مراسم تلاش دولت را تسهیل امر تولید و حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: کارگروهی با عنوان تسهیل و رفع موانع تولید از حدود دو سال قبل به‌صورت جدی شروع به فعالیت کرده است که با حضور مستمر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های مناطق صنعتی ضمن بررسی و رفع مشکلات کلی این مناطق، تک‌تک واحدها را بررسی کرده و به مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند و این نشان از عزم جدی مسئولان برای رونق‌بخش تولید است.

وی افزود: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درراه برطرف سازی مشکلات بسیار مهم است و شورای صنعتی امین صنعتگران و یک رابط بی‌واسطه میان این بخش با مسئولان است که اگر برنامه مدون و شفافی ارائه دهد، مسئولان نیز می‌توانند حمایت خود را طبق قانون از این برنامه افزایش داده و تسهیل در امر تولید عملاً به وقوع بپیوندد.

*از سرمایه‌گذاران در راستای سخنان رهبری و شعار سال حمایت شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس نیز در این مراسم اظهار کرد: علیرغم گام‌های فراوانی که شورای صنعتی در راستای آسایش صنعتگران و تولیدکنندگان برداشته، هنوز نیاز شهرک صنعتی شهرستان پردیس کاملاً برطرف نشده است.

وی افزود: با برگزاری نمایشگاه تولیدات خود را به مردم بشناسانید؛ اگر تولیدات کالا در منطقه طوری است که محصولات همین‌جا مصرف بشود، اتحادیه‌ها را مجاب کنید که از تولیدکنندگان بومی خرید کنند تا از هزینه‌های اضافی مثل هزینه نقل‌وانتقال از شهرهای دیگر جلوگیری شود.

توسلی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگانی که با دریافت کمترین امکانات، قادر به ارائه بیشترین خدمات هستند را شناسایی کنید تا با ایجاد بسترهای مناسب، آنها را تبدیل به کارآفرینان شهرستان کنیم و سرمایه شهرستان در همین محل بماند.

امام‌جمعه پردیس تصریح کرد: از سرمایه‌گذارانی که قصد انجام کاردارند حمایت کنید تا در راستای عمل به سخنان رهبری و شعار سال حرکت کنید تا در پایان سال گزارش خوبی از نحوه عملکرد ارگان‌ها و ادارات شهرستان به دولت ارائه کنید.

لازم به ذکر است ساختمان جدید شورای صنعتی خرمدشت در دو طبقه و دارای سالن کنفرانس و اتاق‌های اداری در منطقه صنعتی خرمدشت، جنب ایستگاه آتش‌نشانی این منطقه احداث‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا