افتتاح بوستان 5 هکتاری امام رضا (ع) پردیس در دهه فجر + تصاویر

شهردار پردیس از افتتاح بوستان امام رضا (ع) شهر پردیس طی دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در خصوص افتتاح بوستان امام رضا (ع) شهر پردیس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری پردیس احداث بوستان‌های شهری در نقاط مختلف است.

وی افزود: این مراکز تفریحی به‌منظور ایجاد نقاطی امن، زیبا و دارای امکانات مناسب برای شهروندان و بر اساس اولویت‌بندی کارشناسی شده، ساخته می‌شود.

شهردار پردیس اضافه کرد: در همین راستا شهرداری پردیس سال گذشته پروژه احداث بوستان پنج هکتاری امام رضا (ع) پردیس در فاز سه و حدفاصل پل شهدای بومهن تا بوستان ولایت کلید زد که در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

لاله با اشاره به مشخصات فیزیکی این طرح خاطرنشان کرد: در نقشه اجرایی این پروژه بزرگ امکاناتی شامل پارک گیاهان دارویی، فضاهای خدماتی، بخش نمایشگاه و محل بازی کودکان در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: همچنین زمین ورزشی شامل رشته‌های فوتبال و بسکتبال، نمازخانه، پارک بانوان، فضای سبز، سینمای پنج بعدی و … نیز در ردیف دیگر امکانات این مجموعه قرار دارد.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بوستان امام رضا (ع) به‌عنوان بخشی از کمربند سبز شهر پردیس نیز قلمداد می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه از احداث 17 بوستان در شهر پردیس بین سال‌های 91 تا 95 خبر داد و گفت: در سال ۹۱ چهار، در سال ۹۲ دو، در سال ۹۳ سه، در سال ۹۴ سه و در سال ۹۵ پنج بوستان به مجموع بوستان‌های پردیس افزوده شد تا تعداد این مراکز در شهر به رقم ۳۹ برسد.

لاله گفت: از جمله مهم‌ترین بوستان‌های شهر پردیس می‌توان به بوستان ولایت، بوستان الغدیر، خلیج‌فارس شمالی، سرو، شهریار، گردشگری جانبازان، جوان، گل نرگس، کوهسار، گل‌ها، فردوس، صدف، دانش‌آموز، کودک، شقایق، مشاهیر، کوثر، حجاب، شیخ بهایی، سلامت، دهخدا، جوان، بهشت و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا