اعطای وام مقاوم‌سازی بافت روستایی در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس از اعطای وام برای مقاوم‌سازی بافت روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید فرید موسوی نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی که برای برگزاری ملاقات مردمی خود با شهروندان به دفتر ارتباطات مردمی مجمع نمایندگان استان تهران در شهرستان پردیس آمده بود، پس از دیدار با تنی چند از شهروندان، به همراه مرتضی حیدری فرماندار پردیس با حضور در محل احداث پروژه ورزشی رؤیای شرق پردیس ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه، با مالک این مجتمع پیرامون ظرفیت‌ها و مشکلات موجود گفتگو کرد.
افراد حاضر سپس از معابر و محله‌های بخش جنوبی شهر بومهن بازدید کردند و با حضور در منطقه صنعتی شهر بومهن، پیرامون وضعیت اسناد مالکیت، واگذاری انشعابات توسط ادارات خدمات رسان و چگونگی ارائه خدمات شهری در این منطقه با رئیس شورای صنعتی بومهن دیدار و گفتگو کردند.
مسئولان در ادامه طی ملاقات با بخشدار بومهن، اعضای شورای شهر و شهردار بومهن، مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی این شهر و روستاهای بخش بومهن را بررسی کرده و مقرر شد طی برگزاری جلساتی با ادارات متولی برای رفع این مشکلات راهکارهای منطبق با توانمندی‌های شهرستان ارائه شود.

مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این بازدید سیدفرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان خانه ملت در شهر پردیس، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، بخشدار و اعضای شورای شهر بومهن و … از پروژه‌های عمرانی و ورزشی این شهرستان در خصوص ثمرات حضور نمایندگان مجلس در منطقه اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این دوره مجلس، نماینده‌های مردم همت کرده و با زحمت و وقت‌گذاری زیادی که انجام می‌دهند، در جهت رفع مشکلات برآمده‌اند.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، نماینده‌های مجلس به‌صورت مداوم و هفتگی در شهرستان پردیس حضور پیدا می‌کنند و در جریان ریز مسائل شهرستان قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: نماینده‌ها با حضور خود گام‌هایی را برای رفع برخی از مشکلات برداشته و کاملاً مؤثر عمل کرده‌اند و به همین دلیل به‌عنوان فرماندار شهرستان پردیس از تمام زحماتی که این نمایندگان کشیدند، تقدیر می‌کنیم.

حیدری ادامه داد: بر این باور هستیم که هر چقدر حضور نمایندگان مجلس در شهرستان پردیس بیشتر باشد، مشکلات به‌سرعت رفع می‌شود؛ شاید برخی از مشکلات با توجه به پیچیدگی‌های آن هنوز رفع نشده باشد، اما حضور مسؤولان باعث امیدواری برای مردم و رفع بسیاری از مشکلات شهروندان می‌شود.

وی در خصوص حضور نایب ‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان پردیس اظهار کرد: جلساتی با حضور سیدفرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی برگزار و بیشتر به مسائل اقتصادی شهرستان پرداخته شد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: مشکلات مناطق صنعتی، مالیات‌ها، پرداخت وام، مقاوم‌سازی روستاها و … مطرح و در این بخش‌ها به‌طور مستقیم با مسؤولان آن تماس گرفته و قرارهایی برای رفع این مشکلات گذاشته شد.

حیدری اظهار کرد: امروز مباحث اصلی مقاوم‌سازی روستاها و همچنین رفع معضلات بافت‌های صنعتی و صنفی و مشکلاتی که کارگاه‌های صنفی و صنعتی ما با اداره مالیات دارند، رسیدگی شد و این موارد ازجمله مسائل مهمی بود که امروز مورد توجه قرار گرفت و تدابیری برای رفع آن اتخاذ شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا