اعضای شورای شهر مشکلات پردیس را اولویت‌بندی کنند

امام جمعه موقت و رییس اداره تبلیغات اسلامی پردیس گفت: اعضای شوراهای پردیس باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند و با تمام توان خود درصدد رفع مشکلات برآیند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی‌تبار عصر امروز در نشست مدیران پردیس با اشاره به آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس اظهار داشت: اعضای شورا امانت‌دار مردم هستند و مردم این امانت را در اختیار آن‌ها قرار دادند و هر چقدر تلاش کنند تا به مردمی که لیاقتشان بالاترین خدمات است، خدمت کنند، کم کار کرده‌اند.

حسینی‌تبار ادامه داد: این مردم لیاقت بالاترین خدمات را دارند، اعضای شورای شهر باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند و با تمام توان خود درصدد رفع مشکلات برآیند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر باید بدانند چهار سال زمان خدمتشان مانند برق و باد خواهد گذشت؛ اما آنچه باقی می‌ماند خدمات ارزنده آن‌ها به شهر است.

امام جمعه موقت پردیس تصریح کرد: اعضای شوراها در پایان دوره نباید حسرتی در دل‌هایشان برای کم‌کار کردن برای مردن باقی بماند و بگویند چرا بیش از این خدمات را به مردم ارائه نکرده‌اند.

حسینی‌تبار اظهار کرد: اعضای شوراها باید از همین امروز قدم به راه خدمتی صادقانه و در راه بهبود اوضاع شهرها و روستاها گذاشته و با تلاشی شبانه‌روزی با خدمات و امانت‌داری پرونده‌ای زیبا و ارزشمند از خود بر جای بگذارند.

وی گفت: اعضای شوراها این خدمت را برای جامعه خلق کرده و پس از چهار سال مردم از اعضای شورای شهر تجلیل می‌کنند؛ چراکه بهترین قاضی بر عملکرد اعضای شورای شهر، مردم هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا