جشن استقرار توسن تجهيز در پارك فناوری پرديس

شرکت مهندسی پزشکی توسن تجهیز که از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات بیمارستانی و پزشکی آغاز کرده و درزمینهٔ کاهش عفونت‌های بیمارستانی و رعایت بهداشت در مراکر درمانی چندین دستگاه شوینده و ضدعفونی کننده را برای اولین بار در ایران اختراع و تولید نموده است.
به گزارش صبح پردیس، این شرکت به تازگی در پارک مستقرشده و جشن استقرار خود را با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های مرتبط با حوزه تجهیزات پزشکی کشور، مدیران پارک فناوری پردیس و خانواده کارکنان شرکت در مرکز همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار نمود.
در این مراسم، دکتر بیگدلی،‌ مدیر اداره‌کل تجهیزات پزشکی کشور ضمن تبریک دهه فجر در خصوص فعالیت‌های شرکت توسن تجهیز گفت: محصولات این شرکت در جهت کنترل عفونت‌ها بیمارستانی و کاهش مرگ‌ومیر در این حوزه کمک زیادی به جامعه درمانی کشور کرده است.

بیگدلی ضمن تقدیر از اخلاق حرفه‌ای در کار به میزان اهمیت این مقوله برای تولیدکنندگان کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سالانه بیش از 750 میلیون دلار در بخش تجهیزات پزشکی گردش مالی وجود دارد که معرف اهمیت این بخش و توجه بیش از پیش به آن است.
مدیر اداره کل تجهیزات پزشکی کشور بر لزوم توجه به صادرات تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: حرکت به سمت تولید جهانی و ورود به بازارهای بین‌المللی باید یکی از مهمترین اهداف تولید کننده‌ها باشد. مساله‌ای که کمتر به آن توجه شده به‌گونه‌ای که باوجود نزدیک به 450 تولیدکننده تجهیزات پزشکی در کشور تنها 40 شرکت محصولات صادراتی دارند.
افشین صدرآبادی مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی توسن تجهیز در ادامه ضمن خیرمقدم به مسئولین و میهمانان، از مدیران و تاثیرگذاران شرکت توسن تجهیز تقدیر شد.
بازدید از قسمت‌های مختلف تحقیق و توسعه ساختمان شرکت توسن تجهیز پایان بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا