استارت متروی پردیس امسال زده می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تمام تلاش‌‏ها بر این است تا استارت متروی پردیس امسال زده می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ حسن ولی‌پور در خصوص زمان افتتاح واحدهای مسکن مهر در پردیس اظهار کرد: اگر وزارت‏خانه‏‌های دیگر اطمینان ما را مبنی بر تحویل انشعاب‏‌های آب و برق جلب کنند، در شهریور ماه امسال می‏‌توانیم بیش از چند هزار واحد مسکن مهر را در پردیس افتتاح کنیم.

وی تصریح کرد: این قول را می‏‌دهیم که کار خودمان که ساخت مسکن است، را به موقع انجام دهیم و در صورت تامین انشعاب‏‌ها، اگر در روز مقرر واحدها افتتاح نشد، خبرنگاران را به عنوان شاهد اعزام خواهیم کرد و ساختمان‏‌های احداث شده را نشانشان می‏‌دهیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تمام تلاش هیئت مدیره شرکت عمران پردیس این است که هر چه بیشتر و زودتر واحدهای مسکونی متقاضیان را با امکانات استاندارد تحویل دهند.

ولی‏‌پور اضافه کرد: هدف ما خوابگاه شدن پردیس نیست و اولویت اصلی این است که پردیس محل سکونت باشد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ویژه‏‌ای که مجری خاصی نیز برای آن انتخاب کرده‏‌ایم، متروی شهر پردیس است و دنبال این هستیم که امسال استارت متروی این شهر زده شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در کنار این موارد، فعالیت‌مان در شهر جدید ایوانکی و شهر جدید شریف‌‏آباد که زیرمجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس است، فعالیت قابل توجهی بوده که ادامه می‌‏یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا