ارسال کمک‌های مردم پردیس به مناطق زلزله‌زده

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با کمک شهروندان و خیران شهرستان پردیس، محموله‌های اقلام موردنیاز مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در خصوص ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی و خیران شهرستان پردیس به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، ضمن اظهار تأسف و تألم از حادثه زلزله اخیر و تسلیت به بازماندگان فاجعه زلزله اظهار داشت: امیدواریم خداوند به تمام حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه و دیگر هموطنانمان صبر عاجل عنایت فرماید.

وی گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله، بار دیگر احساس و صداقت مردم کشورمان به منصه ظهور رسید و هموطنانمان در تمام کشور ازجمله شهرستان پردیس به ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کردند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: مردم شهرستان پردیس دقایقی پس از زلزله با دستگاه مختلف تماس گرفته و نحوه ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان را خواهان بودند که نهایتاً چند ساعت پس‌ از این حادثه غم‌بار با استعلام اقلام موردنیاز از هلال‌احمر، اقدامات اولیه برای جمع‌آوری وسایل آغاز شد.

حیدری ادامه داد: روزهای گذشته دو تریلر حامل ۳۰ هزار بطری 1.5 لیتری آب‌معدنی و کامیون‌هایی از سوی شهرداری‌های پردیس و بومهن برای ارسال چادر اعزام شد.

وی اضافه کرد: با کمک جمعیت هلال‌احمر شهرستان پردیس، تعداد یک هزار و ۱۰۰ تخته پتو، دو هزار قوطی تن‌ ماهی، یک هزار بسته خرما، یک هزار و ۱۰۰ عدد بالش، یک هزار عدد حوله، یک هزار عدد خمیر دندان و مسواک، سه هزار قرص نان و تعدادی دمپایی و اقلام موردنیاز دیگر ارسال شد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: به‌صورت مداوم و پی‌درپی محموله‌های مواد خوراکی، البسه، چادر، نان، کمک‌های مردمی و … از شهرستان پردیس ارسال خواهد شد.

حیدری اظهار کرد: ایستگاه‌های ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرهای بومهن و پردیس دایر شده و مردم می‌توانند وسایل موردنیاز مناطق زلزله‌زده را تحویل این ایستگاه‌ها دهند.

وی گفت: کمک‌های مردمی شامل مواد خوراکی، البسه، روغن، آب، پتو و چادرهای گروهی و… می‌شود؛ اما درخواست داریم مردم از دادن اجناس دسته دوم و مصرف‌شده خودداری کرده و فقط اجناس و البسه نو و قابل استفاده ارسال شود.

گفتنی است به‌منظور یاری‌رساندن به هم‌وطنان زلزله‌زده در غرب کشور، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر شهرستان پردیس مستقرشده است و فرماندار پردیس از یکی از این پایگاه‌ها در میدان عدالت شهر پردیس بازدید و روند جمع‌آوری و دپوی کمک‌های مردمی را بررسی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا