اخطار مدیرعامل پردیس به پیمانکار مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس وابسته به بانک مسکن اخطار کرد که هر چه سریع‌تر بلوک‌های باقی‌مانده در فاز ۳ را تکمیل و تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

به گزارش صبح پردیس؛ بعدازاینکه قیمت‌های مسکن مهر دستخوش تغییراتی شده و با توجه به دستورالعمل شماره ۳ که مربوط به دولت قبل است، قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر افزایش پیدا کرد، غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس طی نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که وابسته به بانک مسکن است، اخطار کرد هر چه سریع‌تر بلوک‌های باقی‌مانده فاز ۳ را تکمیل و تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

بنا بر این گزارش واحدهای مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس خود مالکی است و یک سال است که آماده تحویل است، اما شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس اقدامات نهایی مثل بستن شیرآلات و کلید و پریز را به‌عناوین‌مختلف به تأخیر انداخته است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تمام تسهیلات مسکن مهر را از بانک مسکن دریافت کرده و نباید بهانه‌ای برای تأخیر در اتمام واحدها داشته باشد. این نامه در حالی به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن صادرشده است که ظاهراً بحث تحویل واحدها در این شهر با جدیت بیشتری در دست انجام است.

بنابراین به نظر می‌رسد، حتی پیمانکارانی که وابسته به بانک دولتی مثل بانک مسکن نیز می‌باشند، نمی‌توانند بهانه‌ای برای عدم تحویل واحدها از خود نشان دهند.

در این نامه که به تاریخ ۱۲ مهرماه جاری با امضای غفوری مدیرعامل شهر پردیس به مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن ابلاغ‌شده آمده است:

احتراماً پیرو تحویل واحد پروژه ۶۰۹۵ واحدی مسکن مهر فاز ۳ که در سنوات گذشته افتتاح‌شده است و با عنایت به تعطیلی بلوک‌های کاج ۳، کاج ۵، چناران ۲-۲ و چناران ۱-۲ در روزهای اخیر، بدین وسیله اخطار می‌شود هر چه سریعتر نسبت به فعال نمودن کلیه بلوک‌های باقیمانده و همچنین تکمیل واحدها و تحویل حداکثر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به متقاضیان اقدامات لازم انجام شود.

منبع: عصر امروز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا