اختصاص 10 میلیارد ریال به ترمیم خطوط انتقال آب پردیس/ وجود 5 تکه صنعتی در شهرستان با 8 هزار واحد فعال

فرماندار شهرستان پردیس از اختصاص 10 میلیارد ریال به ترمیم خطوط انتقال آب در این شهرستان و جلوگیری از آلودگی آب‌های سطحی و رودخانه‌ها خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری امروز اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم خطوط انتقال آب دو شهر پردیس و بومهن و بخش جاجرود و همچنین بهبود اوضاع تصفیه‌خانه فعلی شهر پردیس در نظر گرفته شده است که امسال هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: پنج تکه صنعتی در شهرستان پردیس وجود دارد که دارای بیش از 8 هزار واحد صنعتی فعال هستند و در بافت‌های صنعتی فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: با برگزاری جلساتی در خصوص منطقه خرمدشت به نتیجه رسیدیم که با تخصیص آب توسط امور آب و آبفای شهری پردیس، بلافاصله آب به واحدهای این منطقه انتقال خواهد یافت که این موضوع در مراحل اجرای مقدمات اداری است.

حیدری در خصوص دیگر مناطق و لکه‌های صنعتی شهرستان پردیس گفت: باقی مناطق صنعتی مشکل کاربری دارند که پرونده آن در کمیسیون زیربنایی دولت مطرح شده و به زودی پس از دریافت نظر این کمیسیون، تکلیف این مناطق مشخص خواهد شد و آب‌رسانی به این مناطق مشکلی نخواهد داشت.

وی در خصوص آلودگی آب‌های سطحی و رودخانه‌ها اظهار کرد: این یکی از موارد استراتژیک شهرستان پردیس است، زیرا تمام حوزه‌های مختلف این شهرستان در محل عبور از منابع آبی و آبریز شهر تهران قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: یک‌سری مطالعات و جلسات نیز با صنعتگران برگزار شده است؛ نگاه ما این است که این شهرستان در آینده به سمت گردشگری و تفریحی سوق داده شود.

حیدری افزود: پیشنهاد ما این است که وضع فعلی صنعت و صنف تثبیت شود تا مشکلی برای این واحدها ایجاد نشود، سپس برنامه‌ریزی برای آینده، سوق پیدا کردن این شهرستان به موضوع گردشگری و تفریحی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا