احداث سالن آمفی‌تئاتر شهر بومهن

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن گفت: پروژه آمفی‌تئاتر بومهن در محوطه‌ای به مساحت پنج هزار مترمربع در حال اجراست.
به گزارش صبح پردیس، حسن الماسی در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی علمیات احداث سالن آمفی‌تئاتر شهر بومهن اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق محروم، منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و برطرف شدن برخی از مشکلات و تهدیدات در شهر می‌شود، ساخت سالن آمفی‌تئاتر، یکی از اولویت‌های اصلی برای شهرداری بومهن بود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث این مجموعه در ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، افزود: عملیات اجرایی این پروژه پس از تأمین اعتبارات، در جنب ساختمان شهرداری بومهن در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع، آغاز شد تا خلاءهای موجود به‌منظور رفع نیاز هنرمندان به یک مکان حرفه‌ای و هنری را برطرف کند و بتواند نقش مهمی در راستای گسترش فرهنگ و هنر ایفا کند.

الماسی خاطرنشان کرد: این سالن در دو طبقه منفی زیرزمین، پارکینگ و یک طبقه سالن آمفی‌تئاتر در دست احداث است که مراحل خاک‌برداری پروژه فوق پایان رسیده و در حال مقاوم سازی دیوار اطراف خاک‌برداری و اجرای بتن مِگر و آرماتوربندی می‌باشد.

معاون فنی،عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن تصریح کرد: پروژه اولین آمفی‌تئاتر شهر بومهن قطعاً یکی از موثرترین پروژه‌های شهرداری در بخش عمرانی و فرهنگی است و پس از افتتاح، در مناسبت‌های سال برای برگزاری مراسمات مختلف و استفاده هنرمندان برای اجرای برنامه‌های هنری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا