احداث چهارمین زمین بازی محله‌ای در شهر پردیس

شهردار پردیس از اجرای طرح جهادی احداث زمین های بازی محله ای در این شهر خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله اظهار کرد: شهرداری پردیس نسبت به توسعه سرانه‌های ورزشی این شهر اهتمامی ویژه داشته و دارد؛ چرا که شهرداری پردیس نسبت به توسعه سرانه‌های ورزشی این شهر اهتمامی ویژه داشته و دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف شهرداری پردیس توسعه فضاهای ورزشی است؛  از این رو، در بحث توسعه فضاهای ورزشی ساخت خانه کشتی، گود زورخانه، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پردیس شامل سالن شهدای گمنام و سالن فجر و… را محقق ساخت.

شهردار پردیس با اشاره به اینکه در کنار این اقدامات، ساخت و تجهیز زمین‌ های بازی محله ‌ای در سطح شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: احداث زمین‌های بازی محله‌ای در فاز یک، خیابان مهتاب محله یک و همچنین فاز چهار در قالب پروژه بوستان ولایت از جمله این موارد بود.

لاله تصریح کرد: این زمین‌ها دارای چمن مصنوعی و همچنین حفاظ حاشیه‌ای و تیرهای دروازه است که مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد:  با توجه به این میزان از استقبال و علاقه، دو زمین بازی محله ای دیگر در فاز یک انتهای خیابان خیام و فاز سه داخل بوستان پنج هکتاری امام رضا(ع) مراحل احداث خود را سپری می کند.

لاله گفت: همچنین شهرداری پردیس حمایت از تیم‌های ورزشی شهر برای شرکت در رقابت‌های مختلف و نیز میزبانی مسابقات استانی و منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا