احداث باغ کتاب در بومهن/ تهیه المان کتابخانه عمومی امامت بومهن

احداث باغ کتاب در بومهن و تهیه المان کتابخانه عمومی امامت بومهن از جمله مصوبات نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بومهن بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بومهن به ریاست رضا خدادادی بخشدار در محل سالن جلسات بخشداری این بخش و با حضور میثم جعفر رئیس شورای بخش بومهن، محسن سلطان محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پردیس، احمد جوشن‌ لو عضو شورای بومهن و نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و بهزیستی برگزار شد.

رضا خدادادی بخشدار بومهن با اشاره به اقدامات مثبتی که به‌منظور افزایش سرانه مطالعه در این بخش روی داده است، اظهار کرد: تلاش بر این بوده که کتابخانه های موجود روستایی تقویت شده و در روستاهای فاقد کتابخانه نیز ضمن برقراری تعامل میان شورای روستا و اداره کتابخانه ها، زمین مناسب برای احداث کتابخانه تخصیص داده شود.
در ادامه حاضرین پیرامون ظرفیت های روستایی در بخش بومهن به منظور ارتقای سطح مطالعه به تبادل نظر پرداختند و گزارش مالی و عمرانی انجمن طی سال ۹۶ قرائت شد.
احداث باغ کتاب در بومهن یکی از مواردی بود که توسط حاضرین و به منظور سهولت دسترسی شهروندان و روستائیان به منابع گوناگون کتاب ها مورد تاکید قرار گرفت. تهیه المان کتابخانه عمومی امامت و برگزاری نشست کتابخوانان از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا