احداث مجموعه استخر سرپوشیده در شهر بومهن

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن گفت: عملیات عمرانی استخر شنا سرپوشیده شهر بومهن به پیشرفت فبزیکی 30 درصد رسیده است.
به گزارش صبح پردیس، حسن الماسی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی استخر شنا سرپوشیده شهر بومهن، اظهار کرد: عملیات عمرانی این استخر سرپوشیده باهدف رفاه حال شهروندان بومهنی و گسترش ورزش در بین شهروندان، از اواسط فروردین‌ماه سال جاری آغازشده است.

وی افزود: عملیات ساخت پروژه استخر به همت شهردار بومهن و تأمین اعتبارات از سوی شهرداری و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر بومهن و نظارت‌های کارشناسان به‌سرعت در حال ساخت می‌باشد.

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: استخر سرپوشیده بومهن در دو بخش ساختمان اداری با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در دوطبقه و کاسه استخر و جکوزی با فضای ۱۳۵۰ مترمربع با سازه بتنی در دست‌ساخت است و در حال حاضر پیمانکار پروژه مشغول تکمیل ساختمان اداری و حفر چاله استخر می‌باشد.

الماسی تصریح کرد: طبق قرارداد منعقدشده با پیمانکار استخر بومهن، مقرر گردیده تا سال آینده مجموعه استخر به بهره برداری برسد که با پیشرفت ۳۰ درصدی درروند احداث آن امیدواریم زودتر از موعد مقرر مراحل انجام پروژه به اتمام برسد.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان و کندی انجام عملیات عمرانی پروژه‌های عمرانی شهری، لازم است از صبوری شهروندان شهر بومهن در زمان‌بندی اجرای پروژه‌های مهم شهری و همچنین از تلاش مجدانه کلیه همکاران مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا