ارسال ۲ کامیون اجناس ضروری به کرمانشاه توسط اصناف پردیس

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: با حمایت اصناف و کسبه و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس، دو کامیون اقلام ضروری و موردنیاز هموطنان زلزله‌زده به کرمانشاه ارسال می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا حقیقت‌شعار در خصوص ارسال کمک‌های اصناف شهرستان پردیس به مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: در چند روز اخیر الحق والانصاف مردم و به‌ویژه تمام کسبه و صنوف شهرستان پردیس در اهدای کمک سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: امروز کمک‌های جمع‌آوری‌‌شده توسط اتاق اصناف و جمعی از اتحادیه‌های صنفی با همکاری کمیته امداد و هلال‌احمر به همراه اکیپی از خیران صنوف منطقه به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس افزود: اکیپ اعزامی به همراه کمک‌ها شرایطی را تدارک دیده‌اند که با حضور در مناطق زلزله‌زده اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم برای هموطنان زلزله‌زده کنند.

حقیقت‌شعار ادامه داد: حمل کمک‌های اهدایی صنوف به همت اتحادیه کامیون‌داران شهرستان پردیس انجام خواهد شد و با حمایت مسؤولان به‌سرعت در اختیار هم‌وطنانمان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طی چند روز اخیر جمعی از رؤسا و هیأت‌مدیره‌های اتحادیه‌های صنفی با حضور در واحدهای صنفی شخصاً اقدام به جمع‌آوری کمک‌های صنوف کرده و کیفیت اجناس و دست‌نخورده بودن البسه و … را مدنظر داشتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس اظهار کرد: کمک‌ها در قالب پوشاک گرم، موکت، نایلون، ظروف یک‌بارمصرف، انواع کنسرو، تن ماهی، شیر خشک، برنج، حبوبات، پتو، برنج، نان و … است که فعلاً با دو کامیون ارسال می‌شوند.

حقیقت‌شعار افزود: با جمع‌آوری مجدد اقلام، بقیه کمک‌ها مجدداً ارسال خواهد شد، ضمن اینکه در چند روز اخیر بسیاری از صنوف شهرستان پردیس به‌صورت خودجوش به جمع‌آوری کمک‌ها و ارسال آن اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا