اجرای پروژه ترمیم آسفالت معابر روستای واصفجان پردیس/ ادامه ترمیم آسفالت مجتمع مسکونی غدیر «هسا» پردیس

به‌منظور رفاه حال اهالی و با ورود به ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، پروژه‌ترمیم آسفالت معابر روستای واصفجان پردیس اجرا شد.
به گزارش صبح پردیس؛ به‌منظور رفاه حال اهالی و با ورود به ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، پروژه‌ترمیم آسفالت معابر روستای واصفجان پردیس اجرا شدروستای واصفجان ازجمله مناطق روستایی حریم شهر پردیس قلمداد می‌شود.

این روستای قدیمی و باسابقه در بخش شمالغربی پردیس واقع‌شده و از آب و هوایی مطبوع و طبیعتی زیبا برخوردار است.

همچنین روستای واصفجان دارای مردمی شریف و ولایی بوده و مجموعه شهرداری پردیس خدمات‌رسانی به این عزیزان را افتخاری برای خود می‌شمرد.

از این رو، شهرداری پردیس به‌منظور رفاه حال اهالی این منطقه روستایی نسبت به اجرای طرح فوق اقدام نمود.

همچنین ادامه لکه‌گیری آسفالت و آسفالت مجتمع مسکونی غدیر «هسا» پردیس از سوی شهرداری پردیس اجرا شد.

شهرداری پردیس در راستای جلب رضایت شهروندان ارائه خدمت به شهروندان در نقاط مختلف این شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

بدین ترتیب لکه‌گیری و رفع نواقص آسفالت مجتمع مسکونی غدیر به همت شهرداری پردیس در حال اجرا بوده و به‌زودی به اتمام می‌رسد.

در ابتدای امر و قبل از اجرا، کارشناسان شهرداری پردیس از محل فوق بازدید و لزوم رفع نواقص و ترمیم آسفالت به آن شهرداری گزارش شد.

البته طی ماه‌های گذشته بخش‌هایی از محوطه این مجتمع‌های مسکونی تحت اجرای طرح آسفالت قرارگرفته بود و این مهم برای دومین مرحله در سایر بخش‌ها محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا