اجرای دو نمایش کودک در مدارس پردیس و بومهن

“قصه یک روز در جنگل سبز” و “خونه‌ ما کدوم بره؟؟” توسط هنرمندان نمایش شیراز در شهر پردیس، بومهن، رودهن و روستای آب اسک لاریجان بر صحنه رفت.

به گزارش صبح پردیس، “قصه یک روز در جنگل سبز” و “خونه‌ ما کدوم بره؟؟” توسط هنرمندان نمایش شیراز در با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس و اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس و شهرداری شهر بومهن دو اجرای کار تئاتر کودک در مدارس شهر پردیس، بومهن، رودهن و آب اسک لاریجان آمل  بر روی صحنه رفت.

“قصه یک روز در جنگل سبز” به نویسندگی و کارگردانی مسلم کیهان و دستیار کارگردان و مدیر صحنه  احمدرضا زنجیرساز و با بازی مسلم کیهان، احمدرضا زنجیرساز، وحید انجامی پناه، حدیث رحیمی، حسین قلعه نوعی  و علی بومهنی بود که در روزهای فرد در مدارس به نمایش در آمد.

همچنین نمایش کودک “خونه‌ ما کدوم بره ؟؟” به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا زنجیرساز و دستیارکارگردان و مدیر صحنه مجتبی الله مرادی و بازیهای وحید انجامی پناه – مسلم کیهان و حمیدرضا حسنی نیشابوری و هما پهلوان و زیبا ماه پیکر و مریم جعفری است که در روزهای زوج به نمایش درآمد.

لازم به ذکر است این نمایش‌ها در شیت و صبح داخل مدارس و فرهنگسراهای بومهن، پردیس، دماوند و رودهن به گونه تن پوش شاد و موزیکال اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا