اجرای طرح ممیزی املاک برای 32 هزار ملک در شهر پردیس

شهردار پردیس از اجرای طرح ممیزی املاک برای 32 هزار و 428 ملک این شهر توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: شهرداری پردیس برای اجرای طرح ممیزی املاک اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال اختصاص داد.

وی ادامه داد: اطلاعات به‌دست آمده از طرح ممیزی تحلیل مناسبی ازنظر نوع ساختمان‌ها، سازه و قدمت آن‌ها ارائه می‌دهد و می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری برای اجرای امور مختلف باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: از دیگر مزایای اجرای طرح ممیزی املاک می‌توان به عدم نیاز به رؤیت ملک توسط واحدهای مختلف شهرداری و ارائه خدمات شهری بیشتر از قبیل جمع‌آوری زباله، تنظیف و …. برحسب املاک موجود، تخصیص امکانات اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی و نیز تخصیص و رسیدگی به امکانات موجود فضای سبز و پارک بر حسب املاک موجود اشاره کرد.

شهردار پردیس افزود: همچنین ارائه خدمات سریع و بهتر در هنگام خریدوفروش املاک، ارائه خدمات عمرانی خصوصاً آسفالت‌کاری، فضاسازی شهری و اصلاح یا احداث معابر جدید، تأمین فضاهای فرهنگی و ایجاد اماکن ورزشی به‌صورت منطقه‌ای و حوزه‌ای، روان‌سازی ترافیک شهری برحسب تجمیع املاک در یک منطقه یا حوزه، کمک به عمران، توسعه، آبادانی هرچه بیشتر و رضایتمندی شهروندان از خدمات درخواستی از شهرداری و برنامه‌ریزی‌های آینده شهر با جمع‌آوری اطلاعات از طریق ممیزی در ردیف دیگر مزایای طرح قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا