پیگیری اتصال خط متروی تهران به پردیس/ زیرساخت‌ها در مسکن مهر ایجاد شود

مشاور امور اقتصادی رئیس‌جمهور از پیگیری اتصال خط متروی تهران به پردیس خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها در مسکن مهر باید ایجاد شود.

به گزارش صبح پردیس؛ محمدعلی نجفی در مراسمی که با حضور مسؤولان شهرستان پردیس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: طی این سفر کوتاه به پردیس، با مسائل مختلف این شهر آشنا شدم و یکی از مهم‌ترین طرح‌های این منطقه که اتصال خط مترو به این شهر است، را دنبال خواهم کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، اتصال خط مترو مورد رسیدگی قرار گیرد و زودتر دسترسی شهروندان پردیس به مترو تهران عملی شود.
نجفی اضافه کرد: با توجه به تکمیل و تحویل مسکن مهر در پردیس، برنامه‌ریزی جدی در ارتباط با ایجاد زیرساخت‌ها و احداث فضاها و امکانات آموزشی، خدماتی و بهداشتی مسکن مهر ضروری است و باید این امکانات را به خوبی داشته باشیم.

سکونت در مسکن مهر مشکلی برای ساکنان به وجود نیاورد

مشاور امور اقتصادی رئیس‌جمهور افزود: امیدواریم با کمک دولت و سایر دستگاه‌ها، امکاناتی فراهم شود تا سکونت در مسکن مهر مشکلی را برای ساکنان به وجود نیاورد و این با همکاری همه دستگاه‌ها میسر می‌شود.
وی ادامه داد: در هفته دولت، تمام مقامات ارشد کشور گزارش‌های عملکرد یک‌ساله و سه‌ساله دولت را به مردم ارائه داده‌اند؛ شور و نشاطی که امسال در هفته دولت شاهد بودیم، بیش از سال‌های قبل بود.
نجفی افزود: در تمام فرصت‌های پیش‌آمده، نماز جمعه، صداوسیما، مناسبت‌ها و … بحث‌هایی در زمینه برنامه‌ها و کارهای آینده دولت اعلام شده است؛ راه‌های مختلفی وجود دارد که بخواهیم میزان موفقیت دولت را در رابطه با سیاست‌ها و برنامه‌های مختلفی که دنبال می‌کرده است، ارزیابی کنیم.

آرامش، اعتماد و امید در کشور حفظ شود

مشاور امور اقتصاد رئیس‌جمهوری اضافه کرد: آنچه طی سه سال گذشته، انجام شده، نشان می‌دهد ما در ریل درستی در حال حرکت بودیم و امیدواریم بتوانیم سرعت حرکت در این ریل را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: موفقیت دولت در این راه، به سه عامل حفظ آرامش در کشور، امنیت و آرامش اجتماعی و سیاسی بستگی دارد و متأسفانه در برخی مواد، بزنگاه‌ها و برهه‌های مهم، برخی تلاش می‌کنند آرامش را با تهمت، شایعه، افترا و… به هم بریزند و این، خلاف اخلاق است.

مشاور امور اقتصاد رئیس‌جمهوری گفت: این فعالیت‌ها برخلاف آموزه‌های اسلامی بوده و آرامش در کشور یکی از احتیاجات رشد و پیشرفت ما در چارچوب برنامه‌های اقتصادی دولت است.
نجفی ادامه داد: دومین مورد، اعتماد مردم به‌خصوص به نظام و دولت است؛ زیرا بخش عمده کارهای کشور بر دوش بخش‌های مختلف دولت قرار دارد و حتی فعالیت شهرداری‌ها در تقسیم‌بندی جزء قوه مجریه محسوب می‌شود و شهرداری‌ها بخشی از دولت هستند.

وی تصریح کرد: مردم باید اعتماد داشته باشند تا به آنچه دولت از آن‌ها می‌خواهد، عمل و با استقامت و صبر، مشکلات را تحمل کنند تا دولت بتواند کشور را از این مسائل عبور دهد.
مشاور امور اقتصاد رئیس‌جمهوری افزود: سومین مورد، امید است که هیچ انسانی به‌خصوص جوانان و جامعه بدون آن نمی‌توانند زندگی کنند؛ جامعه ما جوان است و اگر امید و نگاه مثبت به آینده و اطمینان نسبی از وضع بهتر از آینده نداشته باشد، بسیاری از سرمایه‌های جامعه از بین می‌رود و قابلیت‌ها به فعل تبدیل و مشکلات حل نمی‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با کمک و همت عموم مردم، دولتمردان و مسؤولان سه عامل مهم آرامش، اعتماد و امید در کشورمان حفظ شود.
انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا