کودک دو ساله در آتش‌سوزی اتاق نگهبانی در بومهن سوخت

رئیس آتش‌نشانی بومهن از آتش‌سوزی اتاق نگهبانی در بومهن خبر داد و گفت: متأسفانه یک کودک دو ساله در این حادثه در آتش سوخت.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا کوچکی از حادثه آتش‌سوزی در بومهن خبر داد و اضافه کرد: دلیل این آتش‌سوزی هنوز کاملاً مشخص نیست و باید کار کارشناسی بیشتر انجام بگیرد.

وی افزود: این حادثه متأسفانه در یک خانه مذکور واقع در یک بنای نیمه‌تمام رخ داد، که این بنا به دلیل ساخت‌وساز غیرمجاز توسط شهرداری بومهن، تخریب‌شده بود.

رئیس آتش‌نشانی بومهن گفت: مالک این بنا برای نگهداری از مصالح ساختمانی خود نگهبانی استخدام کرد و در یک اتاق کوچک و انباری مانند در محل بنای تخریب‌شده، خانواده کودک را ساکن کرد.

کوچکی تصریح کرد: ظاهراً مادر کودک برای خرید به بازار رفته بوده و درب اتاق را روی کودک قفل می‌کند و زمانی شعله‌های آتش از پنجره اتاقک بیرون می‌زند، همسایه‌ها متوجه می‌شوند، که دیگر راهی برای ورود به خانه و نجات کودک وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در این لحظه همسایه‌ها به آتش‌نشانی اطلاع دادند، که بلافاصله تیم آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، اما کودک به‌شدت از ناحیه سر سوخته و متأسفانه قبل از رسیدن آتش‌نشانان جان داده بود.

کوچکی گفت: جسد کودک به اورژانس تحویل‌شده و پرونده این حادثه برای ادامه تحقیقات به نیروی انتظامی تحویل داده‌شده است.

وی بیان کرد: وقوع این حادثه دردناک زنگ خطری است تا والدین هیچ‌گاه فرزندان کوچک خود را حتی برای یک لحظه در خانه تنها نگذارند.

بر اساس این گزارش، کم‌عرض بودن کوچه‌ها، در سطح شهر بومهن در بسیاری از مواقع امدادرسانی آتش‌نشانان را با مشکل مواجه کرده است؛ دراین‌بین پارک دوبله و نامناسب خودروها توسط شهروندان در کوچه و خیابان‌های بومهن نیز مزید بر علت است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا