آغاز اجرای مسیر کمربند جنوبی شهر پردیس

شهردار پردیس از آغاز اجرای طرح مسیر کمربند جنوبی در شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: شهر پردیس در ابتدای امر به‌عنوان یکی از شهرهای اقماری استان تهران قلمداد می‌شد که به‌منظور سرریز جمعیت پایتخت و تعدیل این شاخص در تهران احداث شد.

وی افزود: اما در ادامه مسیر و به‌واسطه اجرای پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن، جمعیت آن شتابی چند برابری به خود گرفت.

شهردار پردیس تصریح کرد: در حال حاضر جمعیتی بالغ‌بر 120 هزار نفر در پردیس ساکن هستند که این آمار طی دو سال آینده حداقل به 600 هزار نفر رسیده و پردیس را هم‌ردیف شهرهای بزرگ کشور قرار می‌دهد.

لاله خاطرنشان کرد: شهرداری پردیس نیز در راستای ایجاد تناسب میان دو شاخص «جمعیت رو به افزایش» و «امکانات خدماتی» نسبت به برنامه‌ریزی و ایجاد مقدمات لازم در حوزه‌های مختلف اقدام کرد.

وی ادامه داد: ازجمله این اقدامات می‌توان به اجرای طرح‌های مختلف راه‌سازی در سطح شهر اشاره کرد و همین راستا مراحل ساخت مسیر کمربندی جنوبی پردیس در جوار آزادراه تهران–پردیس آغاز شد.

شهردار پردیس با اشاره به مشخصات فیزیکی طرح مذکور تأکید کرد: پروژه کمربند جنوبی شهر پردیس در فاز نخست اموری نظیر زیرسازی خود را پشت سر گذاشته و در روزهای اخیر طرح جدول‌گذاری آن کلید نیز خورده است.

لاله گفت: با اتمام طرح عمرانی و خدماتی مسیر کمربندی جنوبی پردیس، شهروندان ساکن در فازهای سه و چهار بدون گذر از مسیرهای پرتردد و نسبتاً پرازدحام به‌راحتی به سایر نواحی شهر دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا