پیشرفت 90 درصدی آشیانه بالگرد امداد در پایگاه اورژانس هوایی پردیس

شهردار پردیس از پیشرفت 90 درصدی آشیانه بالگرد امداد در پایگاه اورژانس هوایی پردیس بااعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال طی سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله پروژه‌هایی که به منظور ارتقای ایمنی شهروندان با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر پردیس از سوی این شهرداری اجرا می‌شود، احداث پایگاه اورژانس هوایی پردیس در ورودی فاز هشت اسن شهر است.

وی افزود: مرکز امداد و نجات پایگاه اورژانس هوایی پردیس در استان تهران کم‌نظیر و نمونه است و در سایه تعامل شورای شهر پردیس با رئیس مرکز اورژانس شهرستان و استان، یک فروند بالگرد مدرن و به‌روز درزمینهٔ امداد هوایی وارد به شهر پردیس اختصاص می‌یابد.

شهردار پردیس تصریح کرد: در همین راستا شهرداری پردیس به‌منظور فراهم‌سازی مقدمات لازم، احداث سازه‌ای به‌منظور محل استقرار دائمی بالگرد امداد و نجات شامل آشیانه، منبع سوخت و محل استراحت خلبان را در دستور کار قرار داد.

گلریز گفت: سوله آشیانه به مساحت ۳۶۰ مترمربع و منبع سوخت به مساحت ۸۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال ساخت است که این پروژه بااعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال طی سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا