آزادسازی 1100 مترمربع از اراضی بستر رودخانه جاجرود

مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی هزار و صد مترمربع از مساحت بستر رودخانه جاجرود در اراضی خسروآباد جاجرود-جاده سد لتیان کوچه نوجوان با اخذ حکم قضائی خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، علیرضا نیکنام با اشاره به آزادسازی هزار و صد مترمربع از مساحت بستر رودخانه جاجرود در اراضی خسروآباد جاجرود، اظهار کرد: امور آب تهران بزرگ با کسب یک فقره دستور قضائی صادره از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و حضور کارشناسان آب‌های سطحی، حقوقی و گشت و بازرسی این امور و نظارت نمایندگان انتظامی، با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مهیا شده نسبت به قلع‌وقمع یک مورد بَنای ویلایی، دیواره و سنگ‌چین اقدام نموده است.
وی افزود: با انجام این عملیات هزار و صد مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در محدوده جاده سد لتیان کوچه نوجوان آزادسازی شد.

مدیر امور آب تهران بزرگ با اشاره به جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های ساختمانی حاصل از تخریب سازه‌های غیرمجاز واقع در بستر رودخانه در مساحتی بالغ‌بر دو هکتار طی یک هفته گذشته بیان کرد: این مهم در راستای حفاظت کمی و کیفی رودخانه جاجرود به‌عنوان تأمین کننده آب شرب تهران، تا تخلیه کامل نخاله‌های مذکور ادامه خواهد داشت.
نیکنام با هشدار نسبت به لزوم هوشیاری مردم به هنگام انجام معاملات در نزدیکی رودخانه‌ها گفت: افرادی که قصد انجام معامله در نزدیکی رودخانه‌ها را دارند حتماً پیش از انجام معامله از شرکت آب منطقه‌ای تهران استعلامات لازم اخذ شود تا در آینده متحمل هیچ‌گونه ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا