آخرین وضعیت فازهای 8 و 11 مسکن مهر پردیس

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس درخصوص آخرین وضعیت فازهای 8 و 11 مسکن مهر شهر پردیس، گفت: موانع تحویل پروژه‌ها برداشته شده است و تکمیل و تحویل واحدها با جدیت ادامه دارد.

به گزارش صبح پردیس، علی‌اصغر جاودان‌فر در پاسخ به این سؤال که سازوکار لازم برای ارائه قراردادهای پنج برگی چیست، اظهار داشت: در همه واحدهای افتتاح‌شده و واحدهای فاز ۸ پردیس، مشروط به واریز حد نصاب وجه اعلام‌شده، قرارداد پنج برگی ارائه می‌شود و هیچ متقاضی‌ای نیست که با تکمیل حد نصاب اعلام‌شده، در صف قرارداد پیش‌فروش نهایی بماند.

جاودان‌فر با بیان اینکه با تمام قوا در تلاش هستیم تا روند افتتاح واحدها استمرار یابد، افزود: متقاضیان واحدهای افتتاح‌شده باید نسبت به پیگیری تحویل واحد خود اقدام کنند؛ البته تحویل بلوک نیازمند تشکیل هیأت‌مدیره است که در جهت رفاه حال متقاضیان، با حداقل نفرات صورت می‌گیرد.

وی از قرارگیری آب مخزن فاز ۸ پردیس در مدار با اسکان متقاضیان چندین بلوک خبر داد.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلایل انتقال آب توسط تانکر به فاز ۸ پردیس اظهار کرد: طبیعی است که انتقال آب از مخزن باعث افزایش شدت فشار بر لوله‌ها می‌شود و احتمال ترکیدگی بسیار زیاد است؛ به همین خاطر، در اوایل افتتاح فاز 11 پردیس هم با تانکر کاملاً بهداشتی آب‌رسانی انجام می‌شد؛ اما بعد از اسکان جمعیت، آب مخزن در مدار قرار گرفت.

جاودان‌فر افزود: کارشناسان آب و فاضلاب شهرستان پردیس نیز معتقدند به دلیل اسکان اولیه جمعیتی و کاهش مصرف در فاز ۸ پردیس، احتمال اینکه کلر موجود در مخزن آب، خاصیت خود را از دست بدهد، زیاد است.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس افزود: تأمین آب کاملاً بهداشتی در کوتاه‌مدت توسط تانکر انجام خواهد شد و به‌مرور به‌محض رسیدن جمعیت تا حدنصاب برقراری انشعاب، آب اصلی روی مدار قرار خواهد گرفت؛ مخزن آب فاز ۸ پردیس برای ۲۶ هزار واحد در نظر گرفته شده است.

جاودان‌فر همکاری متقاضیان مسکن مهر را خواستار شد و افزود: شرکت عمران پردیس در راستای سهولت کار متقاضیان، با مساعدت مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید و با رایزنی و جلسات متعدد با مسؤولان بانک مسکن، شرط ضمانت بانکی را حذف کرد و متقاضیان می‌توانند با ارائه سفته بانکی نسبت به دریافت کارت قسط و متعاقب آن، تحویل واحد اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به متقاضیان در بلوک‌های تحویلی نیازمند تشکیل هیأت‌مدیره است، ادامه داد: تحویل مشاعات و همچنین نگهداری ساختمان نیازمند مشارکت متقاضیان بوده و این موضوع از شرایط مهم و اولویت‌دار تحویل بلوک است.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس تصریح کرد: در فاز 11 پردیس، سه بلوک را به‌عنوان بلوک‌های پایلوت به‌ تمام امکانات مجهز کردیم تا در گام اول، اسکان متقاضیان بدون هیچ وقفه‌ای صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نصب انشعابات آب، برق، گاز و راه‌اندازی موتورخانه بلوک نیازمند اسکان متقاضیان است؛ مراجعه حداکثری متقاضیان بلوک‌ها، روند نصب انشعابات را تسریع می‌بخشد.

جاودان‌فر ادامه داد: علی‌رغم تجهیز سه بلوک پایلوت در فاز 11 پردیس، متأسفانه استقبال ضعیف متقاضیان موجب کندی در تحویل واحدها و به مشکل خوردن تحویل بلوک‌ها شد؛ نکته‌ای که نباید دور از نظر داشت، این است که اسکان گروهی متقاضیان در بلوک‌ها باعث تسهیل در برقراری انشعابات و تسریع در نصبیات ساختمان خواهد شد.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس به افتتاح تونل سلام اشاره کرد و اظهار کرد: این تونل و مسیرهای مواصلاتی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مسکن مهر بود که تأثیرات مثبت زیادی در پردیس خواهد داشت.

وی به تلاش‌های جهادی مدیران و پرسنل شرکت عمران پردیس اشاره کرد و گفت: با تلاش همه مجموعه شرکت عمران پردیس، موانع تحویل پروژه‌های مسکن مهر پردیس برداشته شد و تکمیل و تحویل واحدها با جدیت ادامه دارد که با نگاهی اجمالی به روند پیشرفت فیزیکی، این مهم به عینه قابل لمس است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا