آب روستاهای پردیس آلوده و غیر آشامیدنی است/ آمادگی برای ارائه مدارک آلودگی از سوی شورا

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: تمام منابع آبی روستاهای پردیس به دلیل ورود فاضلاب شهر بومهن و پردیس غیر آشامیدنی است و جان مردم در خطر است.

به گزارش صبح پردیس، محمد قانبیلی با تاکید بر آلودگی آب روستاهای پردیس و عدم توجه مسئولان مربوطه اظهار کرد: این شهرستان ۱۶ روستا با جمعیتی بالا دارد؛ اما با وجود ارائه مستندات و گزارش‌های مکرر مسئولان منطقه به اداره آب استان تهران،تا کنون هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

وی ضمن اعلام ناراحتی از این عدم پیگیری به جلسه روز یکشنبه گذشته در پردیس که با حضور نمایندگان آبفا تهران و پردیس برگزار شد اشاره کرد و گفت: در آن جلسه هم مطرح کردم که بحث آلودگی آب را رسانه‌ای خواهیم کرد زیرا جان مردم در خطر است اما مدیران شرکت آب این مسئله را امنیتی می‌دانند و اجازه نشر را نمی‌دهند و مشکل را هم حل نمی کنند.

وی با بیان اینکه آلوده بودن آب روستاها در بومهن و پردیس مورد تایید مرکز بهداشت شهرستان است و بارها آزمایش شده گفت: تمام مدارک مبنی بر آلودگی آب شهرستان موجود است و من نمی‌توانم اجازه دهم مردم شهرم بخاطر مسایل امنیتی آب فاضلاب و آلوده که تشخیص انگلی بودن آن اثبات شده است مصرف کنند و جان خودشان و فرزندانشان به خطر بیفتد‌.

وی در پایان تاکید کرد: تمام منابع آبی روستاهای شهرستان پردیس به دلیل ورود فاضلاب شهر بومهن و پردیس غیرآشامیدنی است و جان مردم در خطر است.

این در حالی است که چندی پیش رییس اداره آب روستایی این شهرستان در گفت وگو با ایلنا منکر آلودگی آب منطقه شده بود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا