ارائه آمار از کشفیات الکل در شهرستان پردیس/ تأکید بر استقرار پزشکی قانونی

ارائه آماری از کشفیات الکل طی ماه‌های اخیر در شهرستان، تأکید بر استقرار پزشکی قانونی از جمله موارد مطرح شده در نشست بررسی سند پیشگیری و کاهش آسیب به مصرف الکل در شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست بررسی سند پیشگیری و کاهش آسیب به مصرف الکل در شهرستان پردیس با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و نمایندگانی از شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، کمیته امداد امام خمینی، شرکت عمران شهر پردیس، ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در محل فرمانداری پردیس برگزار شد و در آن افراد حاضر پیرامون مفاد این سند، برنامه‌های پیشنهادی، توانایی‌ها و نقاط ضعف و قوت به تبادل‌نظر پرداختند.
صادق بنیادی معاون فرماندار پردیس با اشاره به زیان‌های فردی و اجتماعی مصرف الکل اظهار کرد: پیش‌زمینه مصرف مواد مخدر، مصرف الکل است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، مرگ‌ومیر جوانان و بزه‌های ارتکابی از مصرف الکل نشأت می‌گیرد.
وی در ادامه به اهمیت پیشگیری با انجام اقدامات فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و با تبیین سند ملی پیشگیری و کاهش آسیب به مصرف الکل به بیان شرح وظایف دستگاه‌های عضو پرداخت.
ارائه آماری از کشفیات الکل در شهرستان پردیس طی ماه‌های اخیر، تأکید بر استقرار پزشکی قانونی، لزوم برگزاری جلسات مدون و فصلی برای بررسی وضعیت موجود و دریافت گزارش اقدامات از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا