برگزاری گشت‌های مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان پردیس

مسئول بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان ادارات مختلف آغاز و با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش صبح پردیس، محمد حیدریان مسئول بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پردیس در حاشیه گشت مشترک تیم‌های اعزامی از اداره تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی و شبکه بهداشت و درمان که در سطح شهرستان برگزار شد در خصوص این گشت، اظهار داشت:در راستای اجرای قانون کشف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین شعار سال مبنی بر حمایت از تولید داخلی تشدید نظارت و بازرسی در دستور کار ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد شانزدهمین سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که آن را گرامی می‌داریم و این گشت به همین مناسبت برگزار شد.

حیدریان افزود: برگزاری گشت‌های مشترک کشف و مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان پردیس هر هفته با حضور دستگاه‌های مختلف در راستای کشف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار می‌شود.

مسئول بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پردیس ادامه داد: گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره صنعت معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، پلیس آگاهی و اماکن شهرستان پردیس از صبح تا بعدازظهر امروز برگزار شد.

وی اضافه کرد: طی این گشت‌ها از تعدادی از واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارها بازرسی به عمل آمد و مقادیری مواد خوراکی مظنون به قاچاق و اجناس تقلبی کشف گردید.
محمد حیدریان تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با موضوع کشف کالای قاچاق با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.

مسئول بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم به‌منظور حمایت از تولید داخلی و به‌تبع آن اشتغال‌زایی برای جوانان همین مرزوبوم حتی‌المقدور از خرید کالاهای خارجی که دارای مشابه داخلی می‌باشند دوری نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت اخبار و شکایت مردمی در حوزه تخلفات صنفی و تجاری فعال است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف تجاری و صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن فوق به اداره صنعت معدن و تجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا