کاشت 1000 اصله درخت در آزادراه پردیس

یک‌هزار اصله درخت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در آزادراه تهران- پردیس کاشته شد.

به گزارش صبح پردیس، در مراسمی با حضور ناصر مقدسی قائم‌مقام رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، معاون وزیر جهاد کشاورزی، علی کیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، امام جمعه، معاون برنامه‌ریزی فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، گلریز سرپرست شهرداری شهر پردیس، اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس، اعضای هیأت‌مدیره شرکت عمران پردیس و … در حاشیه آزادراه تهران- پردیس برگزار شد.

سیدعباس طاهری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک روز درختکاری، اظهار داشت: چندین هدف را برای اجرای طرح کمربند سبز در حاشیه آزادراه تهران- پردیس و با حمایت مدیرکل سازمان منابع طبیعی استان تهران آغاز و این طرح‌ها امروز به سرانجام رسید.

وی گفت: ایجاد فضای سبز و محیطی سالم که باعث سلامت نگه‌داشتن روحیه و هوای شهروندان می‌شود و همچنین احیای محیط زیست و ارتقا و ارائه خدمات به شهروندان را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس افزود: در راستای تحقق حقوق شهروندی و توسعه پایدار فضای سبز این موضوع در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و اقدامات به‌صورت مداوم و مستمر انجام می‌شود.

طاهری ادامه داد: قرن ۲۱ قرن محیط زیست نامیده شده و بر اساس رسالتی که بر دوش تمام افراد قرارگرفته است، ما نیز موظف هستیم برای حفظ محیط زیست قدم برداشته و کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: این موضوع همت عمومی و عزم ملی را می‌طلبد و به دلیل اینکه آزادراه تهران- پردیس خروجی شهر تهران و راهی به سمت استان‌های شمالی است، این شرکت با این اقدام در تلاش است تا نشاط و امیدی را برای مردم و نسل‌های آینده ایجاد کند.

*ایجاد کمربند سبز آزادراه تهران پردیس

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس تصریح کرد: امروز یک‌هزار اصله درخت غرس می‌شود اما این اقدام ابتدایی در طول دو لاین رفت و برگشت حدود هشت کیلومتر از اراضی قابل کاشت شناسایی‌شده و در راستای ایجاد کمربند سبز در آزادراه ادامه خواهیم داد.

طاهری اظهار کرد: با این اقدام محلی دل‌نشین و مفرح را طی زمانی کمتر از چهار سال برای مسافران ایجاد خواهیم کرد تا به حداقل وظیفه خود برای توسعه فضای سبز عمل کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم تعدادی از درختان توسط مسؤولان کاشته و باقی نهال‌ها توسط کارکنان این شرکت غرس خواهند شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا