واحدهای صنعتی بومهن در لیست شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد

بخشدار بومهن با اشاره به فعالیت‌های صنعتی در این منطقه گفت: طرح مصوب کردن شهرک‌های صنعتی توسط فرماندار و اداره صنعت و معدن پردیس به هیئت دولت ارائه شد، تا واحدهای صنعتی مستقر در بومهن، سیاه سنگ و خرمدشت در لیست شهرک‌های صنعتی شهر پردیس قرار گیرند.

به گزارش صبح پردیس، رضا خدادادی درباره روند کاری کارگاه‌های صنعتی منطقه اظهار کرد: هدف ما اشتغال‌زایی در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، کارگاه‌هایی را که در آستانه ورشکستگی بودند حمایت کردیم تا بتوانند به حیات کاری خود ادامه داده و کار خود را گسترش دهند.

وی ادامه داد: در منطقه برندهای خوبی داریم، اگر شرایط مساعد باشد قطعاً این مجموعه‌ها که در شهرهای بومهن و رودهن فعال هستند، تبدیل به قطب اشتغال‌زایی و صنعتی منطقه خواهند شد.

بخشدار بومهن با اشاره به نقش اداره صنعت و معدن در بهبود وضعیت کارگاه‌های منطقه اظهار کرد: با تلاش اداره صنعت و معدن آمار تقریبی کارگاه‌ها تهیه‌شده و در صورت تصویب طرح شهرک‌های صنعتی توسط هیئت دولت، مجموعه صنعتی منطقه می‌توانند از مزایای قانونی و دولتی و از امکانات زیرساختی و زیربنایی و خدماتی استفاده کنند.

خدادادی تصریح کرد: خوشبختانه کمک مجموعه دولت، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی روستایی، بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی را در سطح منطقه و روستاها را داشتیم.

وی در ادامه گفت: در مدت سه سال گذشته بیش از 16/5 میلیارد تومان در سطح روستاها کارهای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی انجام شد، تعداد 63 پروژه اجراشده و خدا را شاکریم که باوجود بعضی از کمبودها موفق شدیم خدمات خوبی ارائه بدهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در بخش گازرسانی بعضی از روستاها اقدامات خوبی انجام‌شده، آب‌رسانی، کارهای عمرانی، جدول‌بندی و احداث پل از دیگر فعالیت‌های بخشداری بومهن است، در مبحث اشتغال‌زایی موارد تشویقی برای بخشی از روستائیان در حوزه کشاورزی و دامداری داشتیم.

بخشدار بومهن در پایان تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر یک هکتار از اراضی روستای زردستان زیر کشت درخت انار رفت و در صورت ثمر دهی با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی منطقه بازدهی خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا