نشست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان پردیس برگزار شد

هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان پردیس با حضور هادی سوهانی رییس هیئت ورزش‌های همگانی بخش پردیس و عضو شورای اسلامی شهر پردیس، محمد سیفی رییس اداره ورزش و جوانان پردیس، سعید صالح نیا مسئول کمیته آموزش و استعدادیابی، مجید کشاورز معاونت ورزشی برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، هادی سوهانی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان پردیس در نخستین نشست هماهنگی کمیته‌ها و انجمن‌های زیرمجموعه اظهار کرد: با ابلاغ احکام روسای کمیته‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی، این هیئت دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز می‌شود.

وی هدف از برپایی ویژه‌برنامه‌های همگانی را نهادینه کردن ورزش در خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: در ورزش همگانی هدف اصلی «نشاط و سلامتی برای همه» و نیز ارتقای سلامت شهروندان است که در همین راستا مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مقوله مهم دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی پردیس خاطرنشان کرد: همچنین یکی از اهداف هیئت، استعدادیابی و رسیدن به ورزش قهرمانی از بستر ورزش همگانی است و در این میان بحث استعدادیابی، اساسی‌ترین بخش است که اگر با رویکردی جدید در این بخش عمل کنیم، دستیابی به این هدف به سهولت میسر خواهد شد.

سوهانی تصریح کرد: استعداد، امکانات و فضاهای خوبی فراهم است که اگر برنامه‌ریزی صحیحی وجود داشته باشد می‌توان به توسعه ورزش همگانی کمک کرد.

در این نشست مقرر شد که برای جذب عموم به ورزش و سلامتی، برنامه‌های ورزشی و تفریحی متنوعی در سطح شهرستان برگزار گردد و انجمن‌ها و کمیته‌ها فعال گردند. همچنین در این نشست در خصوص راه‌های توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی و نیز در مورد برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های ورزشی برنامه‌های خاصی و ارائه دستور کار برنامه‌های در نظر گرفته‌شده تبادل‌نظر شد.
گفتنی است کلیه روسای کمیته‌ها و انجمن‌ها ضمن معرفی خود به رییس هیئت همگانی به معرفی رشته و پیشنهادات و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا