همایش تجلیل از اصحاب قلم در شهرستان پردیس برگزار شد/ رونمایی از دو کتاب نویسندگان شهرستان پردیس + تصاویر

همایش تجلیل از نویسندگان و اصحاب قلم شهرستان پردیس در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش تجلیل از نویسندگان و اصحاب قلم شهرستان پردیس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فرماندار، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی، پست، کمیته امداد امام خمینی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهر بومهن برگزار شد.

در این همایش از دو عنوان کتاب با نام‌های «وحدت و شهود از دیدگاه عطار نیشابوری» اثر وحید کمیجانی و «ساقه‌هایم را نشکن» اثر لیلا صابری رونمایی شد.
همچنین از وحید کمیجانی صاحب اثر وحدت و شهود و لیلا صابری منش نویسنده کتاب ساقه‌هایم را نشکن به همراه احمدرضا هدایتی، عزت کیانی و مهری شریفی تقدیر شد.

*فرماندار پردیس: اهل قلم از افتخارات این سرزمین هستند

مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در این همایش با قدردانی از فعالیت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: اگر جامعه تهی از اندیشه و فکر باشد، رو به انحطاط می‌رود و در این شرایط اصحاب قلم وظیفه سنگین‌تری دارند زیرا فکر و اندیشه این افراد می‌تواند راه را برای ما نمایان کند و مایه سربلندی ما باشد.
وی افزود: همه‌روزه شاهد تغییراتی در عرصه‌های زندگی هستیم و مردم مشغول زندگی و امورات خود هستند و هیچ قشری مانند قشر فرهنگی نمی‌تواند در تدوین و ترسیم وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم ایفای نقش کرده و با تفکر، تأمل و نگارش این افکار، جامعه را به آرامش برساند.
فرماندار پردیس ادامه داد: موجب افتخار است که در شهرستان 29 نفر از اصحاب قلم حضور دارند، کسانی که قطعاً هر کلمه و جمله‌ای که خلق می‌کنند ساعت‌ها اندیشه و تجربه‌های گران‌قیمتی پشت آن است که از ذات و روح پاک این افراد سرچشمه می‌گیرد.
حیدری در پایان آثار نویسندگان را راهگشای مردم این سرزمین دانست و گفت: افکار ناب نویسندگان مایه افتخار است و حضور فرد فرد شما صاحبان قلم، نشانی از اعتلای فرهنگی و مایه افتخار جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا