حضور ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه توانمند‌ی‌های صادراتی و تولیدی پردیس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: از ۲۳ شهریورماه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی با حضور ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و تولیدی در پارک فناوری پردیس برپا می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، حجت فضلعلی در خصوص برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و صادراتی شهرستان پردیس اظهار داشت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و صادراتی شهرستان پردیس با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربعی در پارک فناوری پردیس با ۱۰۰ غرفه و حضور ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و شرکت‌های تولیدی از پنج لکه صنعتی منطقه که عمدتاً شرکت‌های صادرکننده محصولات ایرانی هستند، برپا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس افزود: هدف بعدی ارتباط بین صنایع دانش‌بنیان و صنایع داخل شهرستان بوده که با تعامل‌هایی که به وجود می‌آید و رابطه‌ای که بین این دو بخش صورت می‌گیرد، امیدواریم شاهد پیشرفت تولیدات از نظر کیفی و فناوری شدن محصولات آن‌ها باشیم.

فضلعلی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه سه کارگاه آموزشی با حضور اساتید برتر کشور در پارک فناوری برگزار می‌شود، ادامه داد: این کلاس با حضور کارکنان و مسؤولان ادارات و شرکت‌ها برای افزایش سطح توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی داخل کشور در حوزه‌های مختلف بازرگانی، تجارت، فناوری، بازاریابی و کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سرفصل برپایی و برگزاری این نمایشگاه زمانی سه روزه از ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه مدنظر بود؛ اما با تعاملات به وجود آمده این نمایشگاه از ۲۳ شهریورماه آغاز به کار خواهد کرد و به‌احتمال‌زیاد برپایی آن تا سی‌ام این ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس تصریح کرد: مخاطبان ما، هم شرکت‌های تولیدی و هم مردم و شهروندان پردیس هستند که در کنار مسؤولان استانی و شهرستانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا با دستاوردهای مهم کارخانجات تولیدی این منطقه آشنا شوند.

فضلعلی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» طی روزهای آینده گوشه‌ای از توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شهرستان پردیس را در معرض دید مردم عزیز و مسؤولان قرار خواهیم داد تا با این اقدام و حمایت‌هایی که از تولیدات داخلی می‌شود، روزبه‌روز به تحقق شعار سال و خودکفا شدن کشور و بی‌نیازی به واردات کالاهای خارجی نزدیک شویم.

نمایشگاه توانمند‌ی‌های صادراتی و تولیدی پردیس

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا