نظارت مستمر بر کمپ‌های ترک اعتیاد پردیس/ حضور مؤثر گشت‌های انتظامی در اماکن مشکوک شهرستان پردیس

نظارت مستمر بر کمپ‌های ترک اعتیاد، حضور مؤثر گشت‌های انتظامی در اماکن مشکوک و انجام فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌ها و پارک‌ها از جمله مصوبات این نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس در محل فرمانداری واقع در شهر پردیس برگزار شد.
حاضرین در این نشست پیرامون گسترش چتر فعالیت بازرسی و گشت مشترک، ساماندهی صنوف از جمله باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و عطاری‌ها، برنامه‌ریزی برای آموزش دانش آموزان در مدارس طی سال تحصیلی آتی و پرهیز از فعالیت و نگاه یک‌جانبه و لزوم تعامل و همکاری در مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
برگزاری دوره‌های آموزشی برای اولیا و مربیان، دانش آموزان، دانشجویان و کارگران، نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی با محوریت کاهش تقاضا، پیشگیری و نظارت مستمر بر کمپ‌های ترک اعتیاد، حضور مؤثر گشت‌های انتظامی در اماکن مشکوک و انجام فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌ها و پارک‌ها با توجه به استقبال خانواده‌ها از این اماکن در فصل تابستان از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا