نشست هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس برگزار شد

نشست هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس باحضور مسئولان و روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس اظهار کرد: این اولین نشست هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی در سال ۱۳۹۶ بود و اهداف این نشست هم‌اندیشی و تفکر در خصوص برنامه‌های مدونی که در طول سال در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در امر ورزش است.

وی افزود: در قسمت ورزش و حوزه‌های کسب‌وکار فضای مجازی، تولید، اقتصاد ورزشی، ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهرستان پردیس بررسی‌هایی انجام شد و نسبت به اجرا و رسیدگی به این موارد مصوباتی داشتیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن تقدیر از هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس، خاطرنشان کرد: این نشست برای رصد مشکلات و پیگیری اهدافی بود که دنبال می‌کنیم که طی آن، نتایج مطلوبی به‌دست آمد، اهداف کوتاه‌مدت مدنظر ما پیگیری ورزش محلات، راه‌اندازی ورزش محلات، محله محوری، توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان با رویکرد سلامت جامعه که باعث شادابی و سلامت در بین آحاد و اقشار مختلف مردم می‌شود، است.

سیفی گفت: توسعه ورزش مدارس با رویکرد شعار استعداد پروری در سطح شهرستان و استان را دنبال می‌کنیم و امیدواریم با رویکرد اقتصاد مقاومتی در ورزش بتوانیم در سطح شهرستان و در حوزه ورزش و جوانان عملکرد و کارنامه قابل‌قبول و خوبی را داشته باشیم و شعار سال مقام معظم رهبری را در ورزش محقق کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در این حوزه با دعوت از بخش خصوصی در حوزه کسب‌وکار فضای مجازی و همچنین توسعه اماکن ورزشی سطح شهرستان ورود کرده و به استانداردهای ایده آل برسیم.

سیفی اضافه کرد: هیئت‌ها در این جلسه اعلام همبستگی خود را اعلام کردند تا بتوانیم با عزمی که در سال آتی برنامه و اهداف خود را محقق کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار کرد: طی این نشست دو معارفه شهرستانی و یک معارفه کشوری داشتیم که ابتدا «میلاد بیانی نیک»، خبرنگار فعال و پرتلاش به‌عنوان مدیر رسانه‌ای انجمن «پتانک» کشور معرفی شدند و در ادامه نیز «امید صدهزاری» به‌عنوان رئیس هیئت بومی، محلی و عشایری و «احمد نوشین» به‌عنوان رئیس هیئت ورزش ادارات شهرستان پردیس معرفی شدند.

وی افزود: باید از این ظرفیتی که پردیس دارد استفاده کنیم تا بتوانیم از نیروهای بومی که در سطح کشور معرفی می‌شوند استفاده برده و باعث ارتقاء ورزش و روحیه جوان‌ها و نوجوان‌های شهرستان که استعدادهای بالقوه‌ای دارند بشود تا مانند خبرنگارمان در سطح کشور و بین‌المللی شهرستان پردیس را معرفی کنند.

سیفی دیگر برنامه این نشست را مراسم بدرقه فاطمه حیدری که به مسابقات المپیک کارگری اعزام می‌شود ذکر و اعلام کرد: فاطمه حیدری برای صبح دوشنبه، ۲۲ خرداد، ساعت ۳ بامداد، عازم کشور لتونی است که در مسابقات المپیک کارگری حضور پیدا کند و امیدواریم مانند دفعات قبل برای کشورمان افتخار بیاورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان گفت: تمام افراد و مسئولین برای اعتلای ورزش تلاش می‌کنند که هر روز با رشد و توسعه ورزش شهرستان روبرو هستیم که از همین‌جا تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: در پایان این مراسم از هیئت‌های ورزشی خواستیم با ارائه تقویم ورزشی، برنامه محوری را در دستور کار خود قرار بدهند و همچنین ورزش محلات سرلوحه کار خود قرار بدهند زیرا باید به ورزش روستاها نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

سیفی اظهار کرد: ورزش در روستاها مغفول واقع‌شده که باید نگاه ویژه‌ای به روستاها داشت، و در ادامه ورزش محلات و دانش‌آموزی نیز باید از سوی هیئت‌ها موردنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا