مکانیزه بودن مرکز معاینه فنی بومهن/ فعالیت 8 ساله مرکز معاینه فنی بومهن

رئیس مرکز معاینه فنی خودرو بومهن با اشاره به مکانیزه بودن این مرکز گفت: این مرکز طی 8 سال گذشته زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کند و به دلیل الزام رانندگان در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد مراجعان به مرکز معاینه فنی بومهن بودیم.

به گزارش صبح پردیس، جواد پازوکیان در خصوص سرویس‌دهی مرکز معاینه فنی این شهر اظهار داشت: دستگاه‌های سنجش میزان آلودگی، تشخیص عیوب مکانیکی و جلوبندی با کادر متخصص در این مرکز آماده سرویس‌دهی به انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین است.

وی با اشاره به دلیل احداث مرکز افزود: به‌منظور کاهش تردد خودروهای سبک و سنگین به مراکز معاینه فنی خودروی تهران این مرکز احداث شد و توانستیم به خوبی پاسخگوی نیاز شهر بومهن و شهرهای هم‌جوار باشیم.

رئیس مرکز معاینه فنی خودرو بومهن تصریح کرد: شهر پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، فیروزکوه، آبسرد، کیلان، آبعلی و مناطق حاشیه شرق تهران بزرگ از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

پازوکیان خاطرنشان کرد: متأسفانه تأیید برچسب معاینه فنی خودروها بیش از 10 روز طول می‌کشد و این تأخیر نارضایتی مراجعان را به دنبال دارد، رضایت مشتری برای ما بسیار مهم است.

وی داد: الزام رانندگان خودروها به استفاده برچسب معاینه فنی از دلایل اصلی افزایش مراجعان به این مرکز طی سال‌های اخیر است.

پازوکیان در خصوص سیستم یکپارچه مراکز معاینه خودرو در سراسر کشور گفت: خوشبختانه سیستم‌های یکپارچه معاینه فنی خودرو راهکار مناسبی برای ممانعت از استفاده رانندگان خاطی از برچسب‌های غیرمجاز است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا