برخورد با تردد غیرمجاز موتورسیکلت‌ها در آزادراه تهران-پردیس

فرمانده آزادراه تهران پردیس از افزایش تردد غیرمجاز تردد غیرمجاز موتورسیکلت‌ها در آزادراه تهران-پردیس خبر داد و گفت: با هنجارشکنان و موتورسیکلت‌های سنگینی که در روزهای پایانی هفته در آزادراه تهران-پردیس اقدام به تردد بر خلاف مقررات می‌کنند برخورد می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، سرگرد داوود کردی از افزایش تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها در شمال شرق تهران خبر داد و افزود: متأسفانه در یک ماه گذشته شاهد چندین نوبت تردد برخلاف ماده ۴ ایمنی راه‌ها و راه‌آهن در آزادراه تهران- پردیس بوده‌ایم.

وی افزود: همچنین هنجارشکنی‌های متعددی توسط موتورسوارانی که اغلب موتور سنگین و فاقد پلاک هستند، صورت گرفته است.

فرمانده آزادراه تهران پردیس اضافه کرد: این هنجارشکنی‌ها با سوار کردن بانوان بدون هیچ‌گونه تجهیزات ایمنی و خاص موتورسواری به‌عنوان سرنشین در آزادراه تهران- پردیس به اوج خود رسیده است.

وی از همکاری با عوامل انتظامی شهرستان پردیس و جلب حمایت مقام قضایی این شهرستان برای برخورد با هنجارشکنان و موتورسیکلت‌های سنگینی که در روزهای پایانی هفته در آزادراه تهران-پردیس اقدام به تردد بر خلاف مقررات می‌کنند، خبر داد و افزود: این افراد با انجام اقدامات مخاطره‌آمیز تک‌چرخ زده و یا حتی حرکت در خلاف جهت می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان می‌شوند.

کردی گفت: پلیس این هنجارشکنی‌ها را بر نمی‌تابد و در جهت ایجاد آرامش در شهروندان و مسافران این آزادراه با خاطیان برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا