تقدیر از برگزیدگان طرح قرآن در خانه در شهرستان پردیس

برگزیدگان طرح قرآن در خانه در شهرستان پردیس باحضور مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مناطق ۱۳، ۸، ۷، ۵، ۴ و شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه تجلیل شدند.

به گزارش صبح پردیس، طی مراسمی با حضور امام‌جمعه شهرستان، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس و معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مناطق ۱۳، ۸، ۷، ۵، ۴ و شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه که در طرح قرآن در خانه صاحب عناوین برتر شده بودند، تجلیل شدند.

در ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود مولائی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ضمن بیان ویژگی‌های ین طرح گفت: قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت دو چیز است که حضرت محمد (ص) به امت خود سفارش کرده‌اند و طرح قرآن در خانه توانست ارتباط مددجویان و اعضاء خانواده‌ها را با کتاب آسمانی مسلمانان بیشتر کرده و مفاهیم قرآنی را در میان خانواده‌های نفوذ بخشد.

صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مایه افتخار است که شهرستان پردیس میزبان برترین نفرات یک مسابقه قرآنی در سطح استان است و از این شهرستان نیز چند نفر در میان این افراد قرار دارند که نشان‌دهنده علاقه‌مندی خانواده‌های تحت پوشش به مباحث قرآنی و جایگاه قرآن در میان شهروندان است.
در ادامه این مراسم گروه تواشیح منتظران قائم از شهرستان فیروزکوه به اجرای قطعاتی در مدح حضرت علی (ع)، آداب انتظار ظهور و ماه مبارک رمضان پرداختند و پس از تجلیل از نفرات اول هر منطقه به‌صورت نمادین، روزه‌داران نماز مغرب و عشاء را اقامه و افطار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا