سه خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان پردیس گفت: سه خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، محمد سیفی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران در عین امانت‌داری لازم است که مطالب را به‌صورت صادقانه به جامعه و مردم انتقال دهند چرا که شفاف‌سازی اطلاعات و انعکاس اخبار از مزایای پیشرفت و توسعه هر نهاد و جامعه‌ای محسوب می‌شود.

وی افزود: راهکارهای ارائه‌شده برای انجام امور دولتی و خصوصی از طرف خبرنگاران ارزشمند است و همه باید سعی کنیم با همدلی و دلسوزی مشکلات را سامان‌دهی کنیم.

سیفی در ادامه افزود: در هفته دولت یک زمین چمن، یک مجموعه ورزشی و ۳ خانه روستایی «کرشت»، «طاهرآباد» و «گل خندان» باهمت فدراسیون ورزش‌های بومی محلی در پردیس افتتاح خواهد شد که امیدواریم با احداث و بهره‌برداری از این ۳ خانه روستایی به سرانه‌های ورزشی شهر افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پروژه ورزشی منطقه بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است گفت: همه فعالیت‌های ورزشی در ارتقای سرانه ورزشی شهر نقش مؤثر دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پردیس با بیان اینکه با همکاری شهرداری و شورای شهر بومهن نیز استخری با اعتبار ۷ میلیارد در این شهر کلنگ زنی خواهد شد گفت: باید اعلام کنیم که ورزش جزء صنعت هر شهر است ولی جای آن در صنعت خالی است، بارها فرماندار و مسئولان شهرستانی در جلسات اعلام می‌کنند که ۸۳۰۰ واحد صنفی و صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان داریم که واقعاً ورزش نباید فاکتور گرفته شود.

وی بابیان اینکه شهر پردیس شهری نوپا و جوان است گفت: این شهر نیاز به جذب سرمایه‌گذاران دارد و کارهای فرهنگی و اجتماعی و عمرانی فراوانی در سطح شهر انجام‌گرفته که نباید تلاش‌های مسئولان نادیده گرفته شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا