ساخت تصفیه‌خانه در پردیس از توان شرکت عمران خارج است

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور گفت: ساخت تصفیه‌خانه در شهرستان پردیس از توان شرکت عمران شهر پردیس خارج است و از مسؤولان مساعدت می‌خواهیم.

به گزارش صبح پردیس، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای اداری شهرستان پردیس با حضور استاندار تهران، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی، رؤسای ادارات و مدیران کل ادارات استان تهران و شهرستان پردیس در سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس، اظهار کرد: برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرستان پردیس برنامه‌های کوتاه‌مدت داریم.

وی افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان استفاده از آورده مردم در تصفیه‌خانه است و ساخت تصفیه‌خانه از حد توان شرکت عمران خارج است و از مسؤولان مساعدت می‌خواهیم و این مسؤولیت سنگین را نمی‌پذیریم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور ادامه داد: رفع مشکل پساب‌های صنعتی با مشکل حقوقی در زمینه محیط زیست همراه بوده که در این زمینه مطرح شد که ۸۰ درصد از شهرستان پردیس جزو مناطق حفاظت‌شده است؛ اما جانمایی برای تصفیه‌خانه باید انجام شود.

حسن غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز در این جلسه گفت: هزینه چند هزار میلیارد تومان برای ساخت تصفیه‌خانه و … در این شهرستان کار ما نیست؛ زیرا تاکنون ۷۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در فاز ۱۱ پردیس کار شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام به نظرم حق دارند چون همه زحمات مثل اب وبرق گاز وفاظلاب را شرکت عمران انجام میده واونها ادارت هزینه مشترکان راچند برابر میگیره مث اب وفاضلاب هزینه اب مصرفی+هزینه ابونمان +هزینه فاضلاب+ دفع فاضلاب ووووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا