برخورد جدی با رستوران‌های متخلف در پردیس/ بازرسی از واحدهای صنفی پردیس تداوم دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از برخورد جدی با رستوران‌های متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی از واحدهای صنفی پردیس تداوم دارد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری بعد از ظهر امروز در حاشیه این گشت مشترک ویژه نوروزی در شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص نتایج این گشت مشترک اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال نو مقوله بهداشت محیط و امنیت غذایی که اهمیت بالایی برای مسؤولان دارد به‌صورت جدی‌تر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به‌صورت مؤثر و مستمر بازرسی‌ها را ادامه می‌دهیم، گفت: با توجه به اینکه شهرستان پردیس از مناطقی است که در مسیر عبوری شهرهای و استان‌های شمالی است و شهری گردشگری محسوب می‌شود، بازدیدها تشدید می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: در شهرستان پردیس نزدیک به 100 رستوران وجود دارد و امروز در بازدیدی که از تعدادی از این اماکن که جزء رستوران‌های برتر منطقه بودند، بررسی‌ها آغاز شد.

آقاجری ادامه داد: متأسفانه مشکلات بسیاری در برخی واحدها دیده و پیرو آن دستور مهرموم نیز صادر شد.

وی اضافه کرد: این نوید را به مردم شریف کشورمان می‌دهیم که به‌طور قطع و یقین برخورد و بازرسی‌ها بیشتر خواهد شد و این بازرسی‌ها به‌صورت هوشمندانه، مؤثر و مستمر ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تعداد واحدهایی که امروز مهروموم شد، گفت: در بازدیدهای امروز تعداد شش واحد متخلف مهرموم و مقدار بسیار زیادی از مواد اولیه شامل گوشت، مرغ و ماهی معدوم شد.

آقاجری ضمن هشدار به رستوران‌ها اظهار کرد: این طرح تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد و به‌صورت دائمی و روزانه توسط اکیپ‌های مختلف، بازرسی‌های خود را تشدید خواهیم کرد.

وی افزود: هشدار می‌دهیم اگر رستوران‌ها مواد بهداشتی و امنیت غذایی را رعایت نکنند با برخورد قاطع و قانونی دادستانی شهرستان پردیس روبه‌رو خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: در این زمینه با هیچ‌یک از افراد مماشاتی صورت نخواهد گرفت و مهروموم و در ادامه مجازات قانونی که در قانون برایشان در نظر گرفته‌شده را اعمال خواهیم کرد.

آقاجری اضافه کرد: در روزهای پایانی سال و عید نوروز به‌صورت ویژه کادر و اکیپی از تعزیرات، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، اصناف و… تشکیل داده‌ایم و بنده نیز به‌عنوان سرپرست تیم حضور فعال و مؤثری در منطقه خواهیم داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا