در شهر بومهن و روستاهای اطراف تنها یک کلانتری داریم/ شرکت عمران پردیس با ملی اعلام کردن، ملک را از کشاورز گرفته و میلیون ها تومان به مردم می فروشد

عضو شورای اسلامی بخش بومهن در جلسه با استاندار تهران گفت: شرکت عمران پردیس با ملی اعلام کردن، ملک را از کشاورز گرفته و میلیون ها تومان به مردم می فروشد.
به گزارش صبح پردیس، محمد قانبیلی شامگاه چهارشنبه در جلسه با اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پردیس با محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، طی سخنانی به مشکلات انتظامی شهرستان پردیس اشاره کرد و گفت: ما در شهر بومهن و روستاهای اطراف با وسعت زیاد تنها یک کلانتری داریم، مشکلات انتظامی در نهایت منجر به مشکلات امنیتی، اجتماعی و فرهنگی می آورد، باید به بحث انتظامی پردیس به طور ویژه نگاه کنیم.

وی با بیان این که برخی نهادها و ادارات پردیس، املاکی را در این شهرستان ملی اعلام می کنند، اضافه کرد: از این عزیزان خواهش می کنم، تعریف ملی شدن املاک را نمی دانیم، ملی این نیست که شرکت عمران پردیس ملک را از کشاورز و یا مالک گرفته و میلیون ها تومان به مردم بفروشد، خیر، ملی یعنی این که از ملک حفاظت شود و به عنوان یک منبع طبیعی بماند.

عضو شورای اسلامی بخش بومهن با بیان این که در شکارگاه ها ساختمان ۱۵ الی ۱۶ طبقه در فاز ۱۱ ساخته اند، اضافه کرد: در جنوب شهرستان پردیس، در روستای «تماشا» یک کوه معروف زیستگاه آهو بود، اما با توجیه این که آن محل معدن سنگ سیمان است، همه را از بین بردند.

وی بر بازنگری طرح های روستایی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه عزیزان در بنیاد مسکن با نگاه ویژه ای به طرح های هادی نگاه می کنند، اما عزیزان دیگر در کارگروه با دید بسته نگاه کرده و تنها امروز را می بینند و آینده نگری نمی کنند، بیشترین مشکل در بازنگری طرح های هادی با نماینده راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی است.

قانبیلی بحث حریم رودخانه ها را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: زمانی دبی آب رودخانه ها بالا بوده و حریم ۱۵۰ متر دیده شده است، اما اکنون با کاهش دبی آب، نیاز به بازنگری حریم رودخانه ها که مشکلاتی برای روستاها ایجاد کرده است، داریم.

عضو شورای اسلامی بخش بومهن گفت: شهرستان پردیس تازه تاسیس و نیازمند نگاه ویژه است، در بحث تخصیص اعتبارات این شهرستان ویژه دیده شود، هنوز ادارات پردیس مستقر نشده است و اگر نبود کمک شهرداران، ادارات انگشت شماری استقرار یافته بود، شهرداری پردیس میلیاردها تومان مکان اجاره کرده و در اختیار ادارات قرار داده است.

وی با بیان این که نمایندگان استان تهران تنها افکار و دیدگاه های سیاسی خود را دنبال می کنند، گفت: متاسفانه این نمایندگان در پی گرفتن اعتبارات و ارتقاء استان نیستند، استان تهران حدود ۱۸ درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است، اما آیا واقعا ۱۸ درصد بودجه کشور به این استان داده می شود، نمایندگان استان تهران بدانند که این استان ۱۶ شهرستان داشته و تنها به شهر تهران نگاه نکنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا